Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaisen, joka saa ilotulitteista vammoja, tulisi hoitaa niistä aiheutuvat kustannukset itse.

Vierailija
29.12.2023 |

Kukaan ei pakota ketään hankkimaan tai räjyttelemään ilotulitteita, eikä myös menemään sellaiseen paikkaan, jossa näin tehdään. Täysin oma valinta ja riskit ovat tiedossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!! En halua maksaa pe..eilystä senttiäkään. 

Vierailija
2/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti näin. Sitten julkaistaan juttuja jostain silmävammoista ja pitäisi jotenkin sääliä niitä uhreja?! En kyllä tunne mitään myötätuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi aina totean saman ja toivon mahdollisimman monia silmävammoja, palaneet kädet ja kämpätkin on ihan hyvä. 

Vierailija
4/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on ihan huvikseen ammuttu päin muita ihmisiä. Pitäisikö näiden ihmisten maksaa itse muiden heille aiheuttamat vahingot?

Vierailija
5/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietoisesti änkeytyy sellaiseen paikkaan, missä raketteja ammutaan, niin kyllä. Mikään pakko ei kenenkään ole tuollaiseen paikkaan tai seuraan mennä.

Vierailija
6/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sitten läskeille. Kaikki nivelvammat, kakkostyypin diabeteksen lääkitykset yms. omasta pussista.

Kukaan ei pakota sairaaloiseen ylipainoon. Ihan oma valinta.

Vierailija
7/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä ei kielletä, voi miksi. Tai edes näin: saa ampua vain siihen varatulla alueella. Silloinhan ilotulitus olisi näyttävä eikä pauketta olisi joka puolella!! Kaikki voittaisivat!

Minkä ihmeen takia jokaisen känniääliön pitää saada kerran vuodessa käyttää räjähteitä omalla pihallaan, kun se on täysin laitonta ( syystäkin) muulloin? 

Vierailija
8/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa ampuivat viime vuonna omalta tontilta raketteja. Jos sellainen olisi tullut mua kohti niin en varmana maksaisi toisten aiheuttamasta vahingosta.