Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta on tehnyt kaiken naisia ja miehiä sortaviksi

Vierailija
29.12.2023 |

Erossa mies jää tyhjän päälle ja sen päälle vielä elatusmaksut. Lainsäädäntö seksuaaliasoissa on tehty miehiä syrjiväksi. Mies voi joutua pelkkien puheiden perusteella ilman näyttöä tutkintavankeuteen. Treffitkin on naisia suosivia. Mies joutuu maksaa naisenkin tilaukset ja tulokset ovat silti heikkoja. Mies joutuu sotatilanteessa tykinruoaksi. Ei ole ihme, että niin moni mies vetäytyy vain omiin oloihinsa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisia suosivaksi ja miehiä sortavaksi.

Vierailija
2/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä kun korjasit pikku inkkeli. Onko juuri herätty ja nyt jo kiukuttaa naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä kun korjasit pikku inkkeli. Onko juuri herätty ja nyt jo kiukuttaa naiset?

Ei minua kiukuta. Sanon vain totuuden, jos joku ei sitä vielä tiedä.

Vierailija
4/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiukuta. Sanon vain totuuden, jos joku ei sitä vielä tiedä.

OK Incel

Vierailija
5/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske ap:ta, koska ap ei ole mies. Kitisevät minimunasohvanysvärit on lähempänä suolistoloista kuin miestä. Ja joka tapauksessa tääkin trollaus on sua vanhempi, ap.

Vierailija
6/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mies jää erossa tyhjän päälle? Siis jotenkin enemmän tyhjän päälle kuin nainen? Käsittääkseni avioliittolaki ei määrittele eri sääntöjä eri sukupuolille, vaan ihan samoilla säännöillä mennään molempiin suuntiin. Jos ei itse osaa tehdä sopimuksiaan (esim. avioehto) sellaisiksi, että on itse tyytyväinen, niin ihan oma vika.

Vierailija
7/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla mies jää erossa tyhjän päälle? Siis jotenkin enemmän tyhjän päälle kuin nainen? Käsittääkseni avioliittolaki ei määrittele eri sääntöjä eri sukupuolille, vaan ihan samoilla säännöillä mennään molempiin suuntiin. Jos ei itse osaa tehdä sopimuksiaan (esim. avioehto) sellaisiksi, että on itse tyytyväinen, niin ihan oma vika.

Sosiaalitoimistot ja muut virastot suosivat aina naisia huoltajuuskiistoissa.

Vierailija
8/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalitoimistot ja muut virastot suosivat aina naisia huoltajuuskiistoissa.

Kukas ne lapset hoiti ennen eroa? Kuka jopa luopui täyspäivätyöstään n. vuodeksi ollaakseen lapsen kanssa? Ainakaan meillä ei exä pitänyt kuin pari viikkoa isyyslomaa, vaikka tarjosin mahdollisuutta jakaa ne paljon tasaisemmin. Exä ei myöskään ollut varmasti koskaan hankkinut yhtään lastenvaatteita tai tarvikkeita, ellen erikseen antanut tarkkoja ohjeita ja hän sitten nakkikoneena suoritti. Oma-aloitteisesti ei olisi tehnyt mitään ja kerrankin oli ihan hoomoilasena aamulla, että mitäs lapselle nyt puetaan, kun ensilumi oli yllättävästi ilmaantunut siihen aikaan vuodesta. Kaivoin kaapista hankkimani toppahaalarin, mutta mies ei siis ollut edes kysynyt, että olenko hankkinut tai pitäisikö hänen. Ei ollut miettinyt koko asiaa.

Vastuu lapsista on monissa perheissä täysin äidillä, joten on luonnollista, että äidistä tulee lähihuoltaja. Ja ettei kukaan ala marmattaa mistään leivän tuomisesta pöytään, niin kulut meillä maksettiin aina puoliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi