Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin paljon olla taas vapaa T. N43

Vierailija
28.12.2023 |

Tilanne alkaa eskaloitua. Onko tää neljänkympin kriisi. Himoitsen nuorempia miehiä, tekisi mieli päästä testailemaan kaikkea kivaa heidän kanssaan. Illanvietoissa nautin miesten huomiosta, halailen ja tanssin, mutta en ole pettänyt. 

Avioliittoa takana yli 10.v ja lapsia pari, kertooko tämä siitä että kaikki tässä liitossa on kuollutta vai olenko vaan itse tullut hulluun keski-ikään. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista on. Sinulla on ollut kuitenkin nuoruusaikaa kolmikymppiseen asti. Kaipaatko niitä  entisiä aikoja vai jäikö silloin jostain syystä nuoruus viettämättä?

Vierailija
2/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista on. Sinulla on ollut kuitenkin nuoruusaikaa kolmikymppiseen asti. Kaipaatko niitä  entisiä aikoja vai jäikö silloin jostain syystä nuoruus viettämättä?

Ei oikeastaan jäänyt edes. Sain kyllä juhlia aikalailla sieluni kyllyydestä tuolloin. Lapsiperhearjen alku oli oikein odotettua ja oli mukava rauhoittua. Nyt koen vaan jotenkin taas villiintyneeni, kun lapset alkavat kasvaa. Vastuu on ollut paljon minulla, olen pettynyt lapsiperhearjessa useasti mieheni vastuunottokykyyn ja nyt tuntuu että elämä alkaa taas minulle aueta. 

Olen vielä nätti, nuorekas ja elämä tuntuu ihanalta. Miehet tuntuu ihanilta, huomio tuntuu ihanalta. Mitäpä sitä muuta. Tekis mieli vaan antaa palaa, mutta vielä en ole mitään tehnyt muuta kuin ajatuksen tasolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkökulmasta katsottuna muuten tämä sinusta on erikoista? Oletko itse mies vai nainen? Pitkässä liitossa? 

Ap

Vierailija
4/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh eroa sitten!

Vierailija
6/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenisi koittavat käskyttää sinua vielä lisääntymään. Puhdasta biologiaa. Taistele muutama vuosi, kunnes vaihdevuodet vievät voiton ja kuivahdat joka paikasta. Silloin ei tee mieli enää mitään muuta kuin suklaata ja vinkkua.

Vierailija
7/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenisi koittavat käskyttää sinua vielä lisääntymään. Puhdasta biologiaa. Taistele muutama vuosi, kunnes vaihdevuodet vievät voiton ja kuivahdat joka paikasta. Silloin ei tee mieli enää mitään muuta kuin suklaata ja vinkkua.

Mulla kesti tämä kuiva kausi itse asiassa jo jotain 7 vuotta. Viime keväänä heräsin henkiin erään nuoren miehen ansiosta. Sen jälkeen se oli menoa. Muutuin ulkonäöltä, löytyi taas pilke silmiin. 

Vierailija
8/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aina ollut h u o r a, se ei liity vapauteen yhtään mitenkään

Millainen ihminen kirjoittaa tuntemattomalle tähän sävyyn tietämättä tämän elämästä mitään?

Vierailija
9/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämäkin luulo tulee ihmisille että on joku ikä kun pitää juhlia? Ne jotka ei juhlineet nuorena ei juhli vanhempanakaan, kun ei kiinnosta. Ei sellaista ikää ole ikinä ollut että haluaisin viettää aikaani juhlien. Sitten on taas nämä bilehileet kun on teinistä asti bilettäneet eikä se lopu edes eläkeiässä. Niillä on aina tarve mennä. Ap on niitä juhlijoita, se on luonteenpiirre eikä ikä.

Vierailija
10/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkökulmasta katsottuna muuten tämä sinusta on erikoista? Oletko itse mies vai nainen? Pitkässä liitossa? 

Ap

Kiinostavaa. Oletin ihan yleisesti, että jos on tehty lapsia ja on perhe kolmikymppisenä, olisi eletty vapaita vuosia sitä ennen. Oletin että Ap olisi toivonut perhettä, koska lapsia on tehty. Mutta ehkä niin on vain tapahtunut ja Ap ei vaan ole tästä onnesta kiinnostunut. 

Vierailija
11/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen jälkeen, kun olet testaillut? Saattaa olla, että jäät tyhjin käsin.

Vierailija
12/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla neljänkympin kriisi. Testailet nyt viehätysvoimaasi, kun koet vielä olevasi viehättävä ja miehet huomaavat sinut. Miehet lankeavat seksuaalisuuteesi. Ole kuitenkin varovainen, ellet halua oikeasti pettää miestäsi. Voi olla, että pelkkä haaveilu riittää, ja kriisi menee ohi.

Jos et millään pääse ajatuksistasi ja haluat toteuttaa seikkailusi nuorempien miesten kanssa, ole valmis siihen, että aviolittosi saattaa päättyä. Pohdi, mitä se jatkossa tarkoittaisi elämänlaatusi suhteen, olisiko muutos positiivinen vai negatiivinen.

Vierailija
13/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta poissa gullikarusellista on kyllä todella pitkä aika! Nyt nainen ryhdistäydy ja ala kunnioittaa jälleen itseäsi. Haluat olla vapaa niin ole vapaa.

Vierailija
14/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta, kuin ero vireille ja Tinderiin. Näin muutkin ikäisesi naiset tekevät, kun Tinder tuo nuoremmat ja paljon komeammat miehet lähellesi, jotka haluavat sinusta "vain" seksiä.

Vierailija
15/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiinostavaa. Oletin ihan yleisesti, että jos on tehty lapsia ja on perhe kolmikymppisenä, olisi eletty vapaita vuosia sitä ennen. Oletin että Ap olisi toivonut perhettä, koska lapsia on tehty. Mutta ehkä niin on vain tapahtunut ja Ap ei vaan ole tästä onnesta kiinnostunut. 

Tai sitten liitto ei olekaan onnellinen, vaan tylsä ja väljähtänyt? Kukapa haluaisi muutosta, jos kokee olevansa todella onnellinen?

Vierailija
16/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla neljänkympin kriisi. Testailet nyt viehätysvoimaasi, kun koet vielä olevasi viehättävä ja miehet huomaavat sinut. Miehet lankeavat seksuaalisuuteesi. Ole kuitenkin varovainen, ellet halua oikeasti pettää miestäsi. Voi olla, että pelkkä haaveilu riittää, ja kriisi menee ohi.

Jos et millään pääse ajatuksistasi ja haluat toteuttaa seikkailusi nuorempien miesten kanssa, ole valmis siihen, että aviolittosi saattaa päättyä. Pohdi, mitä se jatkossa tarkoittaisi elämänlaatusi suhteen, olisiko muutos positiivinen vai negatiivinen.

Kiitos, tämä oli hyvää pohdintaa. Näin se on. Jossain kohtaa tulee eteen se raja, miten tässä edetään. Jatkuuko elämä mieheni kanssa vaiko yksin. Yksinoloakaan en pelkää. Sekin on tuntunut välillä siltä, että olisi jopa toivottua. 

Ap

Vierailija
17/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava, moraaliton ikäloppu nainen.

T.Komea nuori mies.

Vierailija
18/18 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto alapää,sori ei enää kiinnosta ku en omista norsun meisseliä