Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että olin miehelle vain hetken huvia ja itse ihastuin

Vierailija
27.12.2023 |

Ollaan yhteydessä viestein. Yleensä minun aloitteesta. Nyt päätin että tämä loppuu. Mies sanonut rakastavansa ym hömppää mutta ei näy teoissa. Asutaan eri paikkakunnissa ja ei sovi enää tapaamisia. Haluaa tavata mutta ei konkreettisia ehdotuksia. Tää lopettaminen vaan tuntuu vaikealta. Tekisi mieli laittaa taas viestiä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut ja miestä ei kiinnosta. Viettää aikaa kanssasi niin kauan kuin seksiä tarjoat. Jos lakkaat pitämästä yhteyttä, ei se häneen kolahda millään tavoin. Tiedän koska itsekin teen näin (ilman noita rakastamishöpinöitä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette olleet sängyssä ja nyt vasta ihastut? Eihän kukaan mene sänkyyn, jos ei ole ihastunut?

Vierailija
4/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pelimies. Oo varuillasi. Ehkä tekee seksiä mieli ehkä ei. Tai sitten on vaan aloite kyvytön.

Vierailija
5/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keksiä itselle ohjelmaa joka päivälle, niin että on muuta ajateltavaa ja vähenee ne hetket kun tylsistyneenä laittaaisi viestiä. Tee vaikka paperille ohjelma itsellesi, mene kirjastoon lukemaan, kävelylle, ota yhteyttä kavereihin, etenkin niihin joiden kuulumisia et ole juuri äskettäin kysellyt, käy kuntosalilla, uimassa  jne jne. Tiedän kokemuksesta että on hankalaa olla laittamatta viestiä jos hän on mielessäsi, mutta pysy lujana! Mies kyllä näkee vaivaa nähdäkseen naisen jonka haluaa nähdä, se on varma! 

Vierailija
6/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä omaan elämäänsä ja antamalla ajan kulua.

Jos tuntee toistuvasti vetoa vältteleviin hahmoihin (kuten itselleni tapahtuu), voi olla paikallaan pohtia suhdettaan omiin vanhempiinsa ja vuorovaikutusta heidän kanssaan.

Vierailija
7/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee, että aloittaja on ollut sängyssä ihastuksensa kanssa? Itse ymmärsin niin, että mies vaan viestittelee ja vähän lupailee suhdetta tms. vakavempaa, mutta ei sitten kuitenkaan haluaa tavata jne., ainoastaan viestitellä.

Poikkihan tuo pitäisi saada. Miehellä on ollut tilaisuutensa. Jos on noin aikaansaamaton, niin haluaisitko tuollaista ylipäätään?

Vierailija
8/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avoin jänn ätyttö?

Vierailija
9/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittymällä omaan elämäänsä ja antamalla ajan kulua.

Jos tuntee toistuvasti vetoa vältteleviin hahmoihin (kuten itselleni tapahtuu), voi olla paikallaan pohtia suhdettaan omiin vanhempiinsa ja vuorovaikutusta heidän kanssaan.

Laittoi sydän hymiön ja vastasin myös sydämellä. Nyt kaduttaa että laitoin. Laittaa siis ehkä juuri pari viestiä per pvä. Yleensä hymiöitä. Mietin vain että miksi sanoo rakastavansa ja haluaa tulevaisuuden kanssani ym jos ei edes sovi tapaamisia. Mikä tekee ihmisestä niin julman toista kohtaan?

Ap

Vierailija
10/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kannattaa yrittää kunnes saa lähestymiskiellon.

Vierailija
11/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette olleet sängyssä ja nyt vasta ihastut? Eihän kukaan mene sänkyyn, jos ei ole ihastunut?

Miten pihalla oikein olet? Kyllä voi harrastaa seksiä vaikka ei olisi ihastunut. Ei siihen tarvita kuin fyysinen vetovoima ja panetus. Itse ainakin voin panna miesten kanssa vaikka en olisi ihastunut. Olen siis itse nainen. Olen sinkku ja haluni mullakin on. 

Vierailija
12/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pihalla oikein olet? Kyllä voi harrastaa seksiä vaikka ei olisi ihastunut. Ei siihen tarvita kuin fyysinen vetovoima ja panetus. Itse ainakin voin panna miesten kanssa vaikka en olisi ihastunut. Olen siis itse nainen. Olen sinkku ja haluni mullakin on. 

Sinuna en kehuskelisi tuolla.

Vierailija
13/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs aina muistaa,että miehet on pohjimmiltaan saalistaja.

Katoa hetkeksi, älä ole tavoitettavissa niin näet että onko oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
14/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai jäädä roikkumaan noin yksipuoliseen suhteeseen. Rikot siinä vaan itsesi. Saman olen kokenut. Olin rakastunut mieheen yksipuolisesti. Kaikkeni yritin hänen suhteen että hän alkaisi musta edes vähän välittämään mutta ei se vaan niin mene. Ketään ei voi muuttaa. Lopulta oltiin on/off suhteessa missä kaikki oli epämääräistä ja tapahtui miehen ehdoilla. Ei mun psyyke sitä kestänyt. Kun itse haluaa toiselta enemmän ja toinen jarruttelee niin se tuhoon tuomittua.

Vierailija
15/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syntynyt traumaside kylmää-kuumaa -pelleilyn tuloksena?

Vierailija
16/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta missä sitä tuossa kehuskelua näit? Ihmiset on erilaisia, tässäkin asiassa, ei parempia tai huonompia.

Vierailija
17/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaveri tietää miten naisia käsitellään. Kiltit pojat eivät tiedä ja ulisevat yksinäisyyttään.

Vierailija
18/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs aina muistaa,että miehet on pohjimmiltaan saalistaja.

Katoa hetkeksi, älä ole tavoitettavissa niin näet että onko oikeasti kiinnostunut.

Ei se ole mitään oikeaa kiinnostusta, jos sen näyttää vasta siinä vaiheessa kun toinen ottaa etäisyyttä. Se varsinkin on pelailua ja huomionhakua. Oikesti kiinnostunut vastaa kiintymykseen kiintymyksellä ja etääntymiseen etääntymisellä.

Vierailija
19/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Joo onhan se nyt kamalaa, että aikuinen nainen haluaa pelkkää seksiä eikä tarvitse siihen ihastumista. :D En mä mitään kehuskellut vaan kerroin vain kuinka asia on.

Vierailija
20/20 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies. Kun jää kiinni, alkaa selitellä, että oikeasti menee huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi