Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon jäätävästä jouluvitutuksesta?

Vierailija
26.12.2023 |

Koko joulun on vituttanut kun käytännössä lähes tauotta ollut ihmisiä vieraana perjantaista lähtien. Osa siis tosi pitkään.

Olen näköjään tullut entistäkin introvertimmäksi. Tunnen fyysistä kipua ja ahdistusta kun en saa tarpeeksi omaa aikaa

Vaikka nyt lepään itsekseni, en saa enää ahdistusta pois. Haluan oman itseni takaisin.

Olen yrittänyt ulkoilla ja urheilla joka päivä, mutta silti tää vitutus on ja pysyy 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla että huomenna on jo arki ja joulu on ohi?

Päättämällä, että ensi vuonna toimit toisin?

Vierailija
2/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu loppuu, vi tutus loppuu ajan mittaan. Kyllä muakin riepoi kun kävin äidillä ja veljellä, herätys aamulla klo 4 ja takasin kotona klo 22 jälkeen. Ihan kuollu. Ja kun nykysin noi julkiset kulkee tosi huonosti niin 7 eri julkisella piti matkustaa. Nyt olen jo toipunut, toivottavasti säkin pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo introverttiyteen liity, kannattaa käydä lääkärissä.

Vierailija
4/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hössöttäkö jouluna. Mulla oli harvinaisen rauhallinen ja miellyttävä joulu yksinäni. Ei ole mikään pakko puristaa itsestään tappavia traditioita.

Vierailija
5/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelemalla että huomenna on jo arki ja joulu on ohi?

Päättämällä, että ensi vuonna toimit toisin?

Näinpä. Opiksi kannattaa ottaa näistä virheistään, ap.

Vierailija
6/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen myös introvertti, mutta en tippaakaan erakkoluonteinen ja siksi tämä jatkuva yksinolo ja yksinäisyys tekee ihan just saman ja tuntuu ihan kipuna kropassa. Aivan armoton v#tutus iski eilen heti aamusta ja illalla vedin jo kunnon raivarit, mutta ei helpottanut. Sitten itkin ja nukuin tosi huonosti ja olin taas aamusta vähintään yhtä pahalla päällä kuin eilenkin. 

Eika auta ulkoilu, ei lenkkeily eikä jumppaaminen. Eikä auta tämä netissä pyöriminenkään ja telkkarista tulee vaan sontaa. Sitä ihmettelen, että aatto meni vielä ihan ok ja evvk-fiiliksellä ja huono tuuli iski vasta eilen.

Vierailija
7/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vttuilla? Tuleeko siitä sinulle jotenkin parempi olo?

Vierailija
8/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota olutta, jos ei auta,ota lisää 

Vierailija
9/9 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vttuilla? Tuleeko siitä sinulle jotenkin parempi olo?

Täällä palstalla on tosi ilkeitä ihmisiä, niitten kommentit kannatta unohtaa. Ihmettelen että miksi niillä on niin paha olla että pitää veetuilla muille ihmisille? Olen jopa tarjonnut apua muutamille mutta ei ole vastattu. Sääli, surettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi