Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
90 kg ja 170 cm...
06.01.2007 |
Iso olen ja aina yritän laihduttaa päivän pari ja palaan entiseen.... Mutta rakastan ruuanlaittoa ja leipomista (ja syömistä...). Ja mies ja lapset aina oikein kinuaa minua tekemään herkkuja.... Kotona kaksi pientä lasta, joka päivä ulkoillaan jne. Mutta mitat ovat olleet jo lähes 10 vuotta aina samat (tosin raskausaikoina painoin lopussa n. 100 kg). Kai minäkin voin rakastaa itseäni, tällaisena kuin olen? En ole pitkään aikaan (raskauksia lukuunottamatta) lihonut. Vaaka näyttää tasan 90 kg. Muita pulleroita, jotka haluaisivat lopettaa jatkuvan itsensä syyllistämisen ja vain elää ja nauttia elämästä. Juuri tämän kokoisena, ei yhtään pienempänä tai isompana. :-))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuitenkin yritän vielä. Lapset on nyt tehty. Teen pieniä elämänmuutoksia kerrallaan. Tavoitteena on päästä normaaliin ruokavalioon. Minulla repsahtaa tosi helposti, jos aloitan sokeri- ja rasvapitoisten juttujen mässäämisen. Yritän myös lisätä liikuntaa. Olen sopeutunut siihen ajatukseen, että tulen olemaan n. 75 - 85-kiloinen. Muistelen vielä aikoja, jolloin painoin 67 kg ja olin mielestäni läski, jonka olisi syytä laihduttaa kymmenisen kiloa. Hmm... kai monet asiat ovat kiinni siitä, miten ne itse näkee.