Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hallitus aikoo helpottaa ulosottivelkaisten kannustimia mennä töihin?

Vierailija
26.12.2023 |

Jos palkasta jää käteen yhtä vähän kuin mitä tuilla eläessä ei kukaan järkevä ihminen valitse työntekoa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitenkään.

Vierailija
2/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi saada henkilökohtainen konkurssi. Kaikki omaisuus menisi ulosottoon, ja se, minkä maksamiseen rahat eivät riitä, mitätöitäisiin lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa helpotat itse ja otat toisen työpaikan tai rupeet keräämään pulloja ja säästät kaikesta mistä voit ja maksat ihan itse ne velkasi. Itse ne velat olet ottanutkin. Miksi huudat valtiolta apua?

Vierailija
4/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimipalkka joka on 2500€ ja se sidotaan indeksiin.

Vierailija
5/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ellei todella kansalaiskeskustelu käynnisty ja tule muutoksia. Eli aihe esille. Firmat myös rahastavat ulosotolla? Miten eu määrittelee lakeja?

Vierailija
6/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuloverotusta keventämällä, minkä se on jo tehnytkin. Etuja vähentämällä.

Vierailija
7/7 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukset ovat tehneet parina viime vuotena jo paljonkin, suojaosaa korottamalla, korkeinta pidätystä pienentämällä 5/6 osasta 4/5 osaan sekä indeksitarkastuksin. Vielä olisi sen verran tehtävää, että perintäyhtiöiden rahastus olisi saatava kuriin. Sitä tehdään monin eri tavoin, jotta perintäkuluja saadaan kohtuuttomasti kasvatettua ja velan voimassaoloa pidennettyä. Itse ulosoton ķuluja ja viivästyskorkoa voisi myös vielä hieman kohtuullistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi