Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VILIVONKKA! Karjaisu sata kertaa päivässä ;-(

Vierailija
26.12.2023 |

Takaa että en mene elokuviin, enkä voi edes avata esim. free-kanavaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Luulen ettå kampanja kääntyy itseään vastaan

Vierailija
2/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Salami on kyllä ihan pantavan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ahaa.

Vierailija
4/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en joka tapauksessa voisi mennä katsomaan elokuvaa, jossa on riskinä, että suuri osa katsojista on jotain kakaroita. Se on ihan kamalaa, meluisia apinoita, ja siellä jotenkin haiseekin niin oksettavalta, aivan kuin vaippapaska sekoitettuna sukkamehuun, en tajua, miksi lapset haisee niin kuvottavilta.

Vierailija
5/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi Wanker!

Vierailija
6/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään ymmärtänyt, miksi meillä on sama mainos tekstitettynä ja dupattuna. Tuskin se tulee olemaan dupattuna siellä elokuvissakaan?

Vierailija
7/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en joka tapauksessa voisi mennä katsomaan elokuvaa, jossa on riskinä, että suuri osa katsojista on jotain kakaroita. Se on ihan kamalaa, meluisia apinoita, ja siellä jotenkin haiseekin niin oksettavalta, aivan kuin vaippapaska sekoitettuna sukkamehuun, en tajua, miksi lapset haisee niin kuvottavilta.

TIEDÄTKÖ , voit kysyä tutuiltasi, haisenko millekään, joku voisi löytöö ylläri hajun

Vierailija
8/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TIEDÄTKÖ , voit kysyä tutuiltasi, haisenko millekään, joku voisi löytöö ylläri hajun

Kysyin juuri, ja sanoivat, että eivät tiedä, mille haiset. Löytyykö sulla jotain ylläripökäleitä pöksyistäsi siis? Kannattaa varmaan mennä kiireesti vessaan.

Vierailija
9/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin juuri, ja sanoivat, että eivät tiedä, mille haiset. Löytyykö sulla jotain ylläripökäleitä pöksyistäsi siis? Kannattaa varmaan mennä kiireesti vessaan.

;)

Vierailija
10/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laulaa vonk vonk vilivonkka? Sanoitus on vapaa.

Vierailija
11/11 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wily Wanker-I am the chocolade man. Brown is my colourrrrr!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän