VILIVONKKA! Karjaisu sata kertaa päivässä ;-(
Takaa että en mene elokuviin, enkä voi edes avata esim. free-kanavaa
Kommentit (11)
Timo Salami on kyllä ihan pantavan näköinen.
Itse en joka tapauksessa voisi mennä katsomaan elokuvaa, jossa on riskinä, että suuri osa katsojista on jotain kakaroita. Se on ihan kamalaa, meluisia apinoita, ja siellä jotenkin haiseekin niin oksettavalta, aivan kuin vaippapaska sekoitettuna sukkamehuun, en tajua, miksi lapset haisee niin kuvottavilta.
En ole vieläkään ymmärtänyt, miksi meillä on sama mainos tekstitettynä ja dupattuna. Tuskin se tulee olemaan dupattuna siellä elokuvissakaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse en joka tapauksessa voisi mennä katsomaan elokuvaa, jossa on riskinä, että suuri osa katsojista on jotain kakaroita. Se on ihan kamalaa, meluisia apinoita, ja siellä jotenkin haiseekin niin oksettavalta, aivan kuin vaippapaska sekoitettuna sukkamehuun, en tajua, miksi lapset haisee niin kuvottavilta.
TIEDÄTKÖ , voit kysyä tutuiltasi, haisenko millekään, joku voisi löytöö ylläri hajun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIEDÄTKÖ , voit kysyä tutuiltasi, haisenko millekään, joku voisi löytöö ylläri hajun
Kysyin juuri, ja sanoivat, että eivät tiedä, mille haiset. Löytyykö sulla jotain ylläripökäleitä pöksyistäsi siis? Kannattaa varmaan mennä kiireesti vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin juuri, ja sanoivat, että eivät tiedä, mille haiset. Löytyykö sulla jotain ylläripökäleitä pöksyistäsi siis? Kannattaa varmaan mennä kiireesti vessaan.
;)
Entä jos laulaa vonk vonk vilivonkka? Sanoitus on vapaa.
Wily Wanker-I am the chocolade man. Brown is my colourrrrr!
Tämä. Luulen ettå kampanja kääntyy itseään vastaan