Jaaha, se olisi sitten ensi viikolla kuntosalit täynnä
Minulla on aina tammikuu tuosta syystä salitaukoa. Helmikuussa mahtuu taas normaalisti.
Kommentit (30)
Näh, minä vaihdan vaan taas normiruokavalioon enkä ole mitään övereitä vetänyt joulunakaan. Mikään liikunta ei auta jos ei ole ruokajutut kunnossa. Kuntosalit voi unohtaa.
Kyllä mullakin on tarkoitus aloittaa salilla käynti taas vuoden alusta. Saa nähdä kauan sitte jaksan. Viime vuonna meni kyllä vihkoon..
Tarkoitus on olla keväällä hyvässä taas kunnossa, koska olen tällainen setämies. Salilta en ole kai koskaan ketään varsinaisesti iskenyt, mitä nyt sitten niiden salitätien kavereita joskus kun ovat tulleet kaupungilla juttusille.
Joo tunnustan. Ihan iskumielessä ja tarkoitushakuisesti sinne laahustan.
Ja lehtien lööpit laihdutus vinkkejä täynnä niin oli kesälomien jälkeenkin 🥹
Olen ollut aina ikiliikkuja eli treenannut pitkin vuotta ja näin ollut todella pitkään n.25 vuotta. Näin oli ennen tätä vuotta jolloin olen kärsinyt pahoista motivaatio ongelmista ja treenannut todella vähän ja syönyt itselleni useita kiloja rasvaa kehoon. Nyt ensinmäistä kertaa aion tehdä uudenvuoden lupauksen ja lähteä kokeilemaan miltä se tammikuun elämän uusiksi aloittaminen tuntuu. Olen hankkinut jopa valmennuksen tähän projektiin.
Voi sitä kuntosalien ihanaa läskien lotinaa. :)
Ja salilla eniten varauksia niihin hieroviin nojatuoleihim ymv
Samoin saa naureskella töissä miten ihmiset tekevät uudenvuodenlupauksia, kun tietää niiden epäonnistuvan. Aina saa vastaansa suuttumusta, kun vähän koittaa kysellä että miksi nyt sitten onnistuisit jollet muuten ole laihduttanut.
Mä olisin aloittanut tässä kuussa mutta olin leikkauksessa. Oli ilmainen liittyminen ja loppuvuosi 8e.
Vierailija kirjoitti:
Näh, minä vaihdan vaan taas normiruokavalioon enkä ole mitään övereitä vetänyt joulunakaan. Mikään liikunta ei auta jos ei ole ruokajutut kunnossa. Kuntosalit voi unohtaa.
Kai sä jotakin liikuntaa harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä kuntosalien ihanaa läskien lotinaa. :)
Mä en ole kuullut tuollaista kuntosalilla. Millä salilla sä käyt?
Niin aina. Itse kävin salilla viime viikolla kolme kertaa. Aattoaamukin mukava aloittaa salilla ja sitten joulusauna :)
Mä itse uskon että prosentuaalisesti nämä kuntoilun tammikuussa aloittavat kadottavat innon kuntoiluun nopeammin kuin ne, jotka aloittavat jossain toisessa kuussa ja ihan minä päivänä tahansa. Sen motivaation täytyy tulla sisältä, ei mistään kalenterista. Tuo tauko tammikuussa voi olla ihan järkevä jos muistaa vain liikkua muuten eikä jää kokonaan sohvaperunaksi. 👍🏻
Konvehtiröyhtäisyt leijuvat salilla.