Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla nämä joulut aina tylsää aikaa ja odotatte aina innolla että joulu on ohi?

Vierailija
25.12.2023 |

Itse odotan että pääsee töihin ja elämään ns normaalia elämää. Eilen ja tänään olen vain ollut "panttivankina" kotonani. 

Kotitöitä on tullu tehtyä nyt tänää paljon, imuroin,siivosin ja nyt pesen pyykkiä.

Huomenna kiertelen kauppoja ja onneksi keskiviikkona pääsee takas töihin! :D 

Miten te muut olette saanneet kulutettua aikanne? 

M33

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä ihan tavallisia juttuja. Tänään meinaan siivota, vaikka on joulupäivä. Eilen tein opiskeluihin liittyviä tehtäviä vaikka oli aatto. 

Vierailija
2/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan, että yksinäisenä sinkkuna se oli juuri tuollaista. Kesälomat oli joskus myös aivan kamalia.

Mutta pitää vain sinnitellä ja pyritellä eteenpäin. Nyt näin perheellisenä joulu on aika leppoista ja nostalgista aikaa. Kesälomat menee hujauksessa.

Aika aikansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää. Ei voi edes radiosta kuunnella musaa, kun naapuri valittaa jumputuksesta. Telkkarissa ei voi pitää ääntä yhtään. Asun talossa, missä asuu mummoja. 

Vierailija
4/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan ruokajonoa keskiviikoksi ja jouluuokia pulkalla kotiin sieltä

Vierailija
5/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä ihan tavallisia juttuja. Tänään meinaan siivota, vaikka on joulupäivä. Eilen tein opiskeluihin liittyviä tehtäviä vaikka oli aatto. 

Minä myös teen ihan tavallisia juttuja koko joulun, tuntuu aina vaan siltä että tähän aikaan vuodesta ihmiset poteroituvat koteihinsa masentumaan. 

Vierailija
6/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä muistan, että yksinäisenä sinkkuna se oli juuri tuollaista. Kesälomat oli joskus myös aivan kamalia.

Mutta pitää vain sinnitellä ja pyritellä eteenpäin. Nyt näin perheellisenä joulu on aika leppoista ja nostalgista aikaa. Kesälomat menee hujauksessa.

Aika aikansa kutakin.

Mä olen ikisinkku eli en tiedä millaiseksi sitten se elämä muuttuisi kumppanin myötä. On mulla läheisiä ihmisiä kuten vanhemmat ja lähisukulaiset mutta en ole aikuisena koskaan joulua juhlinut.

M33

7/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää. Nautin, kun ei tarvitse tehdä mitään. Samaa mieltä kommentoijan nro 2 kanssa. Ja mitä enemmän tulee ikää, sitä nopeammin päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet kuluvat. 

Vierailija
8/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nyt itselleni matka- ja säästösuunnitelman seuraaville vuosille, haluatteko kuulla seuraavat kohteet? 

No kerron kuitenkin: Islanti, Saksa/Hollanti/Belgia/Luxemburg, Japani, Irlanti, jokin Afrikan kiertomatka, Borneo, USA:n road trip, Bratislava -> keski-Eurooppa, Vietnam, Balkan, Marseille/Andorra/Monaco, Egypti, Azorit. 

Näköjään etelä/Väli-Amerikasta ei olekaan mitään kohdetta...

Vierailija
9/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Mietin kanssa pitäisikö huomisen alennusmyyntejä mennä katteleemkun nii tylsää. Ke pääseekin töihin, kivasti neljäksi tunniksi

Vierailija
10/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa loikoillessa aika menee ihan mukavasti. Minusta on kovaa vauhtia tulossa crazy cat lady.

Vierailija
11/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi perhettä, lähtisin aina matkalle jouluksi.

Vierailija
12/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei olisi perhettä, lähtisin aina matkalle jouluksi.

Jos minulla olisi perhe niin lähtisin aina matkalle jouluksi yksin. 

Vierailija
13/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jos haluat muutoksia aloita itsestäsi

Ottakaa jouluksi jakkara ja köysi. Tehkää se jos haluaette, yksinäiset ihmiset on epäonnistuneet elämässään.

Vierailija
14/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä ei ole minusta koskaan tylsä enkä ikinä odota pääseväni töihin. Jos olen työssä, mistä pidän, ei sinne meno tunnu vastenmieliseltä mutta koskaan en kyllä ole loman tai vapaiden loppumista odottanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan