Raskasta joulua
Kuuntelen ja katselen mieluummin Käärijää kuin tuota kulahtanutta showta vanhuksille.
Petra on puolestaan loistava hevimimmi. Enkä vitsaile yhtään.
Kommentit (30)
Petra ei ollut edukseen tuossa showssa. Erityylinen laulaja. Vetää muuta musiikkia paremmin. Bändi on kehittynyt tosi hyväksi, mutta laulajat alkaa olla "väsyneitä" vanhuksia.
Huutamiseksi meni Petralla. Ennemmin kuuntelen näitä hemmoja, mutta eivät kai he samasta yleisöstä taistelekaan Käärijä kanssa.
Miksaus taitaa kyllä olla taas telkkarille vähän pielessä. Tämä vanhus kyllä tykkää tästä. Kukin tavallaan, onneksi on monta genreä tarjolla eri ohjelmissa.
Petra ei kyllä oikein pärjää, mutta pisteet rohkeudesta. Ei ihan huono yritys kuitenkaan.
Täytyyhän siellä aina olla yksi naikkonen seksikkyyttä tuomassa. Hevirökki on miesten hommaa 😂
En jaksanut katsoa kun sedät heiluu harmaissa kuontaloissaan. Rasittavan kuuloista mellastamista.
Joululaulujen pilaamista. Lucian päivän ohjelma on paras. Tänä vuonna oli mukana Bella Notte, tämän vuoden Lucian-neidon isovanhemmathan ovat Sisiliasta, Lucian synnyinseudulta.
Yksi inhokkini on nämä teräsniskat ym. lauleskelemassa tekopyhästi mummoista jne.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa kun sedät heiluu harmaissa kuontaloissaan. Rasittavan kuuloista mellastamista.
Jep. Kannattais varmaan värjätä ne harmaahapset välillä.
Tämä oli ihan parasta! Mahtavaa että sai nähdä tämän telkusta!
Minulle kelpaa sekä RJ että Käärijä. Käärijä Raskaassa Joulussa olisi kiva joskus nähdä, ihan hyvin sopisi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Joululaulujen pilaamista. Lucian päivän ohjelma on paras. Tänä vuonna oli mukana Bella Notte, tämän vuoden Lucian-neidon isovanhemmathan ovat Sisiliasta, Lucian synnyinseudulta.
Yksi inhokkini on nämä teräsniskat ym. lauleskelemassa tekopyhästi mummoista jne.
Ai, näiden hemmojen kautta olen löytänyt joululaulut uudestaan ja jopa kuuntelen niitä. On tietty muutama klassikko johon äänet ei ehkä ihan riitä.
Jotkut joululaulut ovat liian lyyrisiä huutamalla esitettäväksi. Naurettavaa touhua.
Minä olen tykännyt Raskaasta Joulusta alusta asti, mutta nämä pari viimeisintä vuotta on tuntunut sisäpiirin vitseiltä. En muista, mikä laulu ja kuka esitti, mutta se oli niin outo versio, että kuulosti ihan kuuntelijoille vttuilulta.
Koko Raskasta Joulua on ihan pelleilyä. Niin ja rahastusta. t:ateisti-satanisti
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa sekä RJ että Käärijä. Käärijä Raskaassa Joulussa olisi kiva joskus nähdä, ihan hyvin sopisi joukkoon.
Tuolla artistit osaa pääsääntöisesti laulaa ja jotkut todella hyvinkin. Käärijä taas ei tuota osaa kuten euroviisuissakin kuuli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tykännyt Raskaasta Joulusta alusta asti, mutta nämä pari viimeisintä vuotta on tuntunut sisäpiirin vitseiltä. En muista, mikä laulu ja kuka esitti, mutta se oli niin outo versio, että kuulosti ihan kuuntelijoille vttuilulta.
Nojoo, RJ voisi muistaa että tuolla yleisö ei halua uutta matskua vaan niitä klassikoita. Voihan niitä uusiakin välillä kokeilla, muiden lomassa, ei siinä mitään. Turha kuitenkaan täyttää niillä koko illan settiä.
Viime vuonna ongelmana oli että iso osa konsertesta peruttiin kun järjestäjä meni konkurssiin just ennen kiertuetta. Ja telkkarista tuli sitten se mitä nelonen sai kuvattua. Epäilen esim. että se 5+ minuutin kiusallinen lava-avautumiskohta olisi kannattanut leikata pois lähetyksestä viime vuonna, jos olisi ollut jotain materiaalia sen tilalle.
RJ on enemmän kuin hyvä. Ymmärrän ettei joka vuosi voi kappaleita ym. uudistaa kun nää tyypithän on erillään koko vuoden, miten harjoitella uutta matskua ym. Ei se helppoa ois kun kaikilla omat menot.Toisaalta me yleisö haluamme ne vanhat tietyt!! Musta RJ on erinomainen nykyajan Joulun perinne jota ei tarviikkaan koko aika uudistaa, ja hei perinteet on hyvä. Bändi hyvä, solistit.. nää mukamas vanhat ukot.. on hyvät. Sorry, mut löytäkää paremmat. Nää jätkät vetää vielä kun te inisijät ootte hoitokodissa vaipoissa! Ainoo mitä tänä vuonna kritisoin on Petra. Sorry, hyvä laulaja mutta ei tähän genreen. Eikä rokkimimmiksi tulla riehumalla lavalla.. ei hiusten heilauttemalla vaik ne hyvät onkin, eikä muutenkaan.. Noh, you know. Esiintyminen oli suht koht noloa, yritystä olla muu kuin on, mutta hei, sä oot hyvä omassa genressäsi. Älä yritä muuta. Ota oppia ja esim. ruotsalaisesta RJ neidosta jonka käytös, esiintyminen ja pukeutuminen oli rock. Petran asu oli vähän typerä, vaikka saa olla ylpeä hyvästä kropasta, mutta jopa RJ:ssä voi pukeutua Joulun juhlaa kunnioittaen, vaik ei pieni (!) vilautus ketään häiritse, mutta Petra nyt 👎 Petra vähempi on enempi, kaikessa.
En pysty myötähäpeältäni katsomaan niitä tv:stä.
Totesin eilen saman katsellessani showta telkkarista. Formaatille on käynyt sama kuin kaikille muillekin asioille joita toistetaan liian pitkään.
Parasta Joulussa on kunnon rock ja joululaulut. Kiitos Raskasta Joulua.
Käärijän keikka oli yllättävän hyvä, siis Kesärauha Ylellä.