Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki ja Rita Manninen jumissa Meksikossa - Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen

Vierailija
24.12.2023 |

Aki ja Rita Manninen jäivät jouluksi jumiin Meksikoon. Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen Instagramiin. 

Kommentit (312)

Vierailija
41/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pärjää, edes matkatoimiston matkalla, ei kannata lähteä postilaatikkoa pidemmäs nääs nääs

Saattaa vaikka lentsikka hajota ja odottelua reissuihin sisältyy kyllä!!!

Vierailija
42/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1800 dollaria on moni  maksanut omasta pussistaan 3 ylimääräisestä yöstä.  TUI korvaa kaikki kulut. Eli miten meni TUI niinkuin omasta mielestä.?  Puhutaan tod.näk yht noin 200 000 egestä.  Jonka TUI joutuu korvaamaan +  jäätävä mainehaitta kaupan päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tämän Speden avautumiset kiinnostaa?

Ainakin toisia matkustajia. Voi tarkemmin miettiiä mistä matkatoimistosta loman varaa. 

Vierailija
44/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 1800 dollaria on moni  maksanut omasta pussistaan 3 ylimääräisestä yöstä.  TUI korvaa kaikki kulut. Eli miten meni TUI niinkuin omasta mielestä.?  Puhutaan tod.näk yht noin 200 000 egestä.  Jonka TUI joutuu korvaamaan +  jäätävä mainehaitta kaupan päälle

Juu juuri  noin se menee. Kaikki kuitit vaan talteen. Yöpymiset ja ruoat TUIN piikkin !   All inclusive hotellissa ruoka taitaa olla tuolla noin 70- 80 dollaria nuppi, per ruokailu, jos rahalla siis sen  maksaa.. toivottavasti porukka syö ja juo huolella, siinäpä TUI sitten  selvittelee kuittejaan. 

Vierailija
45/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No TUI ei tätä kenellekään halunnut, tilanne johtui henkilöstopulasta, esim. sairastumisia tms. Minkä sille voi, jos ei henkilökuntaa ole turvalliseen lentämiseen niin silloin ei voi lentää.

Vierailija
46/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on joka alan asiantuntija, joten ei muuta kuin lentokoneen ohjaimiin.

Vierailija
47/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pariskunta se jaksaa koko ajan matkustaa. Siinä ei paljoa hiilijalanjälki tai järki päätä pakota.

Aika vähän Sanna Mariniin verrattuna.

Vierailija
48/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tuokin pari kiinnostaa, täysiä turhakkeita.

Kyllä tässä kiinnostaa koko suomalaisten ryhmä ja TUIn toiminta. Olen itse ollut tuolla TUIn matkalla ja en olisi voinut kuvitellakaan, että voivat jättää matkalaiset noin heitteille. Siitähän niille just maksetaan, että ne hoitaa käytännön järjestelyt.

Vierailija
49/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä kiinnostaa koko suomalaisten ryhmä ja TUIn toiminta. Olen itse ollut tuolla TUIn matkalla ja en olisi voinut kuvitellakaan, että voivat jättää matkalaiset noin heitteille. Siitähän niille just maksetaan, että ne hoitaa käytännön järjestelyt.

Ei ketään jätetty heitteille. Hätähousut panikoivat ja lungimmat otti olutta kentällä. Siellä ei nälkään kuole ja ilmastointi pelaa hyvin. Kestää se isolta yhtiöltä aikansa löytää majoitus ja kuljetukset kolmelle sadalle hengelle, mutta minäminä-ihmisten pitää saada kaikki kymmenessä minuutissa.

Vierailija
50/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään jätetty heitteille. Hätähousut panikoivat ja lungimmat otti olutta kentällä. Siellä ei nälkään kuole ja ilmastointi pelaa hyvin. Kestää se isolta yhtiöltä aikansa löytää majoitus ja kuljetukset kolmelle sadalle hengelle, mutta minäminä-ihmisten pitää saada kaikki kymmenessä minuutissa.

Mistä sä sen tiedät, millainen rahatilanne, perhetilanne tai joku muu, vaikka terveyteen liittyvä, tilanne ihmisillä on? Sä oot tietysti niin vtun cooli, että olisit istunut kentällä kaljalla helposti ensi viikkoon, mutta kaikki ei ole niinkuin sinä.

Vierailija
51/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko perheineen voi jäädä sinne maailmanloppuun asti. 

Vierailija
52/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät, millainen rahatilanne, perhetilanne tai joku muu, vaikka terveyteen liittyvä, tilanne ihmisillä on?

Vauhkoontuminen ei auta mitään. Tui lähettää tekstarit kun homma on klaarissa. Kentällä on apteekkikin, josta saa yleisimmät lääkkeet ilman reseptiä pikkuhiluilla ja kun on vakuutukset kunnossa, niin sairaalaankin pääsee muutamassa minuutissa.

Vierailija
53/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisen pitää matkustaa Meksikoon.  Eikö oma kotimaa käy lomanviettoon.  Heillä on vieläpä kaksi kotia.  Itse olen tehnyt vain muutaman ulkomaanmatkan, ja joka kerta on sattunut jotain yllättävää.  Etelän lämmössä on omat hyvät ja huonot puolet.  Lentokapteeneita ei taida olla ihan tuosta vain saatavilla. 

Vierailija
54/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa ottaa välilaskullisia lentoja jos on mahdollisuus suoraan lentoon? Amatööri.

Et taida matkustaa kovin usein.

Amatöörimaisempaa on valita suora lento kun koneenvaihto pelottaa. Ja vielä valita suora charter-lento jossa kone on oikein täyteen ahdettu ja maksat aterioista ym. vielä erikseen. Eikä näistä charter-lennoista edes kerry lentopisteitä. Eikä matkapäiviä tai lennon lähtö- ja saapumisaikaa pääse valikoimaan kun on yleensä 1 tai korkeintaan muutama lähtö viikossa.

Yhden menopaluukaukolennon pisteillä saa jo esimerkiksi ilmaisen menopaluulennon Suomesta johonkin Euroopan maahan. Kokenut matkustaja kun osaa tutkia minkä verran pisteitä mistäkin lennosta kertyy, osaa tutkia varausluokat, osaa selvittää millä yhtiöllä kannattaa lentää (jos on esimerkiksi useampi samanhintainen lento), osaa tutkia minkä yhtiön pisteitä kannattaa kerätä jne.

Vierailija
55/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 300 suomalaista nimenomaan halusivat tulla kotiin jouluksi. Paluulento oli 22.12. Se kai tässä se iso pointti on. Ja kai nyt ihmiset saavat esim talvilomillaan meksikoon lähteä ? Tai mihin  ikinä itse nyt sitten haluavatkaan lomallaan lähteä.  Herranjestas mitä jengiä täällä on,  niin ei tässä nyt mannisista kyse ole..

Vierailija
56/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 300 suomalaista nimenomaan halusivat tulla kotiin jouluksi. Paluulento oli 22.12. Se kai tässä se iso pointti on. Ja kai nyt ihmiset saavat esim talvilomillaan meksikoon lähteä ? Tai mihin  ikinä itse nyt sitten haluavatkaan lomallaan lähteä.  Herranjestas mitä jengiä täällä on,  niin ei tässä nyt mannisista kyse ole..

Kotona ovat jo. Tui hoiti homman ihan hyvin.

Vierailija
57/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutetutlennot.fi,ei tarvi ite hakee korvauksia

Vierailija
58/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ovat jo. Tui hoiti homman ihan hyvin.

Huomenna tulevat vasta. 

Vierailija
59/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No TUI ei tätä kenellekään halunnut, tilanne johtui henkilöstopulasta, esim. sairastumisia tms. Minkä sille voi, jos ei henkilökuntaa ole turvalliseen lentämiseen niin silloin ei voi lentää.

Lehtijutuissa puhuttiin henkilökunnan lepoajoista, eli alun alkaenkin huonosti suunniteltu. 

Vierailija
60/312 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruutetutlennot.fi,ei tarvi ite hakee korvauksia

Ja iso siivu menee korvauksesta yritykselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä