Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kysytte treffikumppaninne sukunimen?

Vierailija
20.12.2023 |

Tuttavani on seurustellut kuukauden ajan miehen kanssa, josta tietää vain etunimen, iän ja ammatin. Ei kuitenkaan ole tullut kysyneeksi treffikumppaninsa sukunimeä eikä asuinpaikkaa.

Missä vaiheessa olisi sopivaa kysyä sukunimeä, jos treffikumppani ei ole tullut sitä sanoneeksi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet nykyisen mieheni kanssa ajoittain samassa kaupungissa. Tapasimme parikymppisenä, sitten tapailimme nelikymppisenä muutaman kerran, siinä vaiheessa kun hänen nimensä ja ammattinsa paljastuivat minä lopetin tapailun. Vasta kaksikymmentä vuotta myöhemmin kerroin oman sukunimeni. Enkä kertoisi vieläkään ensimmäisenä itsestäni kovin tarkkoja tietoja tuntemattomalle. Tuon opin naapurin pojasta, jota nykyisin kutsuttaisiin stalkkeriksi, silloin häntä pidettiin hieman omituisena.

Vierailija
22/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi edes treffeille ilman, että tietäisin sukunimen. Muutenhan se henkilö voi olla vaikka mikä huijari ja rikollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin vaihtamaan käyntikortteja ja muita yhteystietoja ensi tapaamisella. M-56

Vierailija
24/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi edes treffeille ilman, että tietäisin sukunimen. Muutenhan se henkilö voi olla vaikka mikä huijari ja rikollinen.

Voihan se tyyppi osoittautua huijariksi ja rikolliseksi sen jälkeenkin, vaikka tietäisit hänen nimensä.

Vierailija
25/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kysyn miehen sukunimen silloin kun täytän elatusmaksuvaatimusta

Vierailija
26/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tee kuvahakua, puhelinnumeron hakua, etsi Linkedin tiedot jne. jo ennen kuin tapaatte tyypin? Itse en lähtisi kenenkään kanssa ulos jos en tiedä edes perustietoja tyypistä.

Minusta ei löydy netistä muuta kuin vanha insinöörityö theseuksesta. Nimikaimoja kuitenkin sen verran monta ettei välttämättä tämäkään yhdisty minuun.

Kuvia ei ole netissä, eikä yhtäkään sometiliä.

Puhelinnumero on ollut sama varmaan 20 vuotta, mutten sitäkään ole jakanut nettiin. Tori yms yhteystiedoissa käytän prepaid numeroa.

Voi maailman harmi etten pääse sun kanssa ikinä treffeille.

M82

Vierailija
27/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 8v seksisuhde yhden viiskymppisen mimmin kanssa. En tiedä edes hänen etunimeä. Keskitymme olennaiseen. M41

Vierailija
28/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan keneltäkään kysynyt eikä onneksi minultakaan ole kyselty. Kyllähän se selviää sitten kun ensimmäisen kerran menee deitin luokse kylään. Mulla ei ole mitään tarvetta tietää sitä aiemmin.

Millä tavalla se selviää? Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen tapaile miestä joka asuu kerrostalossa?

Vierailija
29/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tee kuvahakua, puhelinnumeron hakua, etsi Linkedin tiedot jne. jo ennen kuin tapaatte tyypin? Itse en lähtisi kenenkään kanssa ulos jos en tiedä edes perustietoja tyypistä.

Pitäsikö nyt kokea itseni uhkarohkeaksi mieheksi kun en muista tehneeni yhdestäkään treffikumppanistani moista selvitystyötä: tehnyt kuvahakua, puhelinnumeron hakua, etsinyt Linkedin tietoja jne netistä. ennen treffejä.

Pitäisikö nyt kiittää luojaansa, ettei onneksi ole käynyt pahemmin kun en osaa olla näin jälkeenpäin aatellen harmissani edes siitä, että kaikki treffini eivät ole johtaneet sen pidemmälle. - Olen jo oppinut senkin, että osalle on vain fraasi ja kaunis tapa sanoa hyvästit sanomalla suunnilleen seuraavasti: voisimmeko olla tulevaisuudessa ystäviä tai vain kavereita" - Osaa en ole nähnytkään sen koommin mutta joidenkin kanssa olen saattanut huomata olevani myöhemmin kavereita tai jopa ystävä. 

Olen oppinut myös sen, että ei pakkienkaan antaminen ole ollut itsellenikään aina helppioa. - Onneksi kukaan ei ole halunnut ns, ghostata minua tai minun ei ole tarvinnut harkita ghostaamista ketään kohtaan. - Kai sekin (ghostaaminen) joisssain ääritapauksissa saattaa olla ratkaisu mutta toivottavasti sitä ei tarvitse kohdata itse; ei ghostauksen kohteena eikä itse turvautua siihen.

Vierailija
30/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh? En kyllä menisi sellaisen ihmisen kanssa treffeille jonka sukunimeä en tietäisi, todellakaan. Tulisi olo että on joku naimisissa oleva hyypiö. Minulla ei ole mitään salattavaa itselläni.

Pyh. Olen käynyt kymmenillä treffeillä, enkä koskaan ole kysynyt sukunimeä. Se tulee ilmi sitten, jos kauemmin tapaillaan.

Vierailija
31/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole yhtä vainoharhaisia.

Vierailija
32/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä kysyn miehen sukunimen silloin kun täytän elatusmaksuvaatimusta

Esiinnyn aina väärällä nimellä, ettei tule sitten jälkeenpäin mitään elatusselkkauksia.

Vierailija
33/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaikka ekoilla treffeillä, jos jostain syystä tulee mieleen. Aika nihkeästi menee, jos ei koe voivansa puhua tarpeeksi vapaasti treffiseuralaisen kanssa, että voisi kysyä melkein mitä tahansa. 

Vierailija
34/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan keneltäkään kysynyt eikä onneksi minultakaan ole kyselty. Kyllähän se selviää sitten kun ensimmäisen kerran menee deitin luokse kylään. Mulla ei ole mitään tarvetta tietää sitä aiemmin.

Millä tavalla se selviää? Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen tapaile miestä joka asuu kerrostalossa?

No omassa ikäluokassani lähes kaikki asuvat, eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Olen alle 30.

Vierailija
35/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko nimeä, vaikka treffeille! Huh. Onneksi olen jo naimisissa. Ainakin puoli vuotta haluaisin henkilön tuntea, ennen kuin treffeille edes lähtisin :D

Vierailija
36/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme asuneet nykyisen mieheni kanssa ajoittain samassa kaupungissa. Tapasimme parikymppisenä, sitten tapailimme nelikymppisenä muutaman kerran, siinä vaiheessa kun hänen nimensä ja ammattinsa paljastuivat minä lopetin tapailun. Vasta kaksikymmentä vuotta myöhemmin kerroin oman sukunimeni. Enkä kertoisi vieläkään ensimmäisenä itsestäni kovin tarkkoja tietoja tuntemattomalle. Tuon opin naapurin pojasta, jota nykyisin kutsuttaisiin stalkkeriksi, silloin häntä pidettiin hieman omituisena.

Minä pitäisin kyllä aika omituisena moista vainoharhaisuutta!

Vierailija
37/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää miksi itse olen pysynyt sinkkuna. - Piaksella googlauksella itsestäni sukunimi etunimi haulla löytyy opinnäytetyöni ja jos tietäisi ikäni niin parin urheilutapahtumassa sijoitukseni. Linkedin profilia, enkä Twitteriä tai muuta somea en käytä. En vaikka aika monta pyyntöä olen saanut, että tulisin niille mukaan. Mutta ilmankin olen pärjännyt.

Vierailija
38/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sitä kovin pian kertoa, kun löytyy niin paljon netistä,kaikkea. Ei varsinaisesti salattavaa, mutta kertoisin kaiken mieluummin rauhassa itse.

Vierailija
39/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on puhelinnumero niin saat selville sukunimen mobilepayn kautta jos hän sitä käyttää. Mene sovellukseen muka lähettämään rahaa (älä viimeistele lähettämistä) niin sovellus kertoo vastaanottajan koko nimen.

Vierailija
40/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironia on vaikea laji. - Itse olisin kyllä luultavasti enempi kiinnostunut kumppanista joka asuisi kerrostalossa kuin omakotitalossa. Voihan sitä toki reias ja aikaansaava ihmienn asua ja elää yksin lapsettoman aomakotitalossa mutta itselle tulee vain mieleen, että siellä mua odottaisi treffikumppanin lapset ja exän kanssa laitettu koti, johon halutaan kiireesti löytää 2. maksaja tai ainakin joku joka teksii välillä lumitöitä ja remppaisi nurkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme