Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

KĂ€ytetty joululahja đŸ˜”đŸ’«

Vierailija
20.12.2023 |

Muita joiden mielestÀ kÀytetty lahja olisi puhdasta vittuilua?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi törkeÀÀ ellei kyseessĂ€ ole kerĂ€ilyesine, ja lahjanantaja tietÀÀ, ettĂ€ se on mieluinen saajalle. 

Vierailija
2/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KĂ€ytetyt pikkuhousut olisi mukava lahja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KerĂ€yskirjat ovat mitĂ€ mainioimpia lahjoja, koska niitĂ€ 9ei saa uutena. 

Vierailija
4/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa. Miksi kÀytetty lahja ei kÀy, jos tuote on muuten mieluisa?

Materialistisia ho ro ja 

Vierailija
5/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajatuksella valittu kierrÀtyslahja olisi minulle uutta mieluisampi. Ennemmin ahdistaa, miten paljon uutta tavaraa joulua varten tuotetaan.

Vierailija
6/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taannoin joululahjaksi saatu kirja piti lukea hyvin nopeasti, koska TapaninpÀivÀnÀ se vietiin toistamiseen lahjaksi.

Vierailija
7/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Omalle perheelle ehdottomasti voi olla. Ja meillĂ€ onkin usein isoimmat lahjat, budjetti lasten joululahjoihin on noin 500e ja sillĂ€ ei uutena kaikkea saa (eikĂ€ mielestĂ€ni ole jĂ€rkevÀÀ ostaa jos löytyy kĂ€ytettynĂ€). 

Vieraille en kehtaisi antaa kĂ€ytettyĂ€. 

Vierailija
8/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En nÀe mitÀÀn syytÀ miksi en voisi antaa lapselleni kÀytettynÀ ostettuja asioita lahjasi.

HÀn saa Dublo traktorin ja roska-auton ja oheis tilpehööriÀ, 2x viiden palan puupalapeliÀ ja kaksi kirjaa.

Puolisolleni ostan tavallisten lahjojen lisÀksi aina pari englannin kielistÀ pokkaria kirpparilta. NÀmÀ jatkavat meiltÀ kirjaston vaihtopisteelle jossakin kohtaa.

Rahasta tÀmÀ ei kiinni.

Vierailija
9/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos lahja on kiva, hyvĂ€kuntoinen ja itseĂ€ miellyttĂ€vĂ€ niin kyllĂ€ minulle sopii. HyvĂ€kuntoiset kirjat ja koriste-esineet ovat itselle mieluisia. 

Vierailija
10/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀytetty kÀy hyvin. Kirja, design-huonekalu, hifi-laitteisto, timanttikoru, purjevene, kelomökki, 50-luvun urheiluauto jne.

Vierailija
11/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No kirjaharrastajana ensipainos monesti kiinnostaa enemmÀn kuin joku 78. uusintapainos. Noita ensipainoksia harvemmin kÀyttÀmÀttöminÀ löytyy. Saattaapa olla hintaakin huomattavasti enemmÀn kun sillÀ kirjakaupassa myytÀvÀllÀ ties kuinka monennella uusintapainosversiolla :)

Vierailija
12/27 |
20.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
13/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AlkuperÀinen hyvÀkuntoinen Paimio-tuoli kelpaisi minulle. Hintalappu on viisinumeroinen.

Vierailija
14/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ se perhepiirissÀ kÀy jos muutenkin suosii kierrÀtystÀ.

Vierailija
15/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on köyhĂ€ niin vaihtoehto on ei lahjaa ollenkaan. Ajatus on tĂ€rkein, ja jokainen antaa sitĂ€ mitĂ€ kykenee. 

Vierailija
16/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BilnÀsin huonekaluja haluaisin mielellÀni. Esim.

Tietyt Arabian nekat eri vÀrisinÀ on mulla kerÀyksessÀ, olisi oiva lahja

Vierailija
17/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ annan itselleni joka joulu kĂ€ytetyn lainalahjan, eli lainaan kirjastosta kirjan jonka otan paketista jouluna. 

Vierailija
18/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Riippuu siitÀ, mikÀ se kÀytetty lahja on. Jos on sellainen, jota ei enÀÀ mistÀÀn kaupasta saa, on ok. Sen sijaan esimerkiksi kÀytetty urheiluvÀline on silkka vittuilua tavoitteelliselle kilpaurheilijalle, paitsi jos se on jonkun menestyneen olympiavoittajan kÀyttÀmÀ.

Vierailija
19/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ minulle kelpasi yhtenÀ jouluna Iittalan klassiset FestivokynttilÀnjalat ohuille kynttilöille, jotka oli ostettu kirpputorilta. Ihan ehjÀt olivat ja saa tiskikoneessa pestyÀkin.

Legotkin joissa ovat osat tallella, voisivat kelvata, jos osat edelleen pysyvÀt kiinni toisissaan.

Riippuu ihan lahjasta mikÀ sopii kÀytettynÀkin ostettuna.

Vierailija
20/27 |
22.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla oli pronssinen viisihaarainen noin 50 vuotta sitten antiikkikaupasta ostettu kynttilĂ€njalka, joka oli jo ostaessa sata vuotta wanha. YstĂ€vĂ€tĂ€r ihaili sitĂ€ joka kerran kĂ€ydessÀÀn, hĂ€n on erittĂ€in varakas ja tyylikĂ€s koti hĂ€nellĂ€ myös. Lahjoitin sen hĂ€nelle tĂ€nĂ€ vuonna ja oli mieluinen lahja hĂ€nelle. Kirjoitin korttiin, ettĂ€ anna tĂ€lle ihanalle kynttilĂ€njalalla uusi koti, se on ollut jo 50 v. minun kodissani. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi viisi viisi