Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla taitaa olla sydämen vajaatoiminta

Vierailija
20.12.2023 |

Sen verran aina tuota turvotusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä.

Vierailija
2/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt. Siellä annettiin vaan nesteenpoistolääkettä. Täytyy taas käydä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt. Siellä annettiin vaan nesteenpoistolääkettä. Täytyy taas käydä uudestaan.

Joo käy ihmeessä.

Vierailija
4/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ottanut koronapiikkejä, niin 90% todennäköistä. Näin moni rokotetuista saa sydänvaivoja. Se huomattiin kun tutkittiin rokotettujen sydämiä.

En ole ottanut yhtään koronapiikkiä. Mutta mulla ollut rytmihäiriöitä ja niihin lääkitys jo reippaasti yli 30 vuotta.ap

Vierailija
5/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lääkäri olisi huomannut sydämen vajaatoiminnan eka kerralla. Siinä kyllä on muitakin oireita kuin nesteen kertyminen.

Vierailija
6/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lääkäri olisi huomannut sydämen vajaatoiminnan eka kerralla. Siinä kyllä on muitakin oireita kuin nesteen kertyminen.

Ok. No ei hän oikein tutkinut . 10 minuuttia katsoi. Jalat tutki.

Vierailija
7/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vajaatoimintaa hoidetaan diureeteilla. Mikäli muita sydänvaivoja ilmenee, tulee lisää lääkkeitä. 

Vierailija
8/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vajaatoimintaa hoidetaan diureeteilla. Mikäli muita sydänvaivoja ilmenee, tulee lisää lääkkeitä. 

Mulla on noita rytmihäiriölääkkeitä ollut sen yli 30 vuotta.

Vierailija
9/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei diureetteja noin vain määrätä tutkimatta, jos turvotusta raajoissa. Pomppasi! 

Vierailija
10/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulis. Yksityislääkäri hoiti kolme vuotta potilasta keuhkopotilaana kuuntelematta edes sydäntä, kunnes potilaan sydän pysähtyi, massiivinen päävaltimoiden tukos. Saatiin elvytettyä muttei pärjää enää omillaan.

Vierailija
11/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei diureetteja noin vain määrätä tutkimatta, jos turvotusta raajoissa. Pomppasi! 

Kyllä määräsi furesis nimistä lääkettä.

Vierailija
12/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sydämen vajaatoiminta eikä ole muuta lääkitystä kuin furesis. Kehotus syödä terveellisesti ja liikkua joka päivä. 

Vierailija
13/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Vähintään röntgen, ultra, kattava verikokeet ja rasituskoe pitää ottaa. Ei vajaatoimintaa voi diagnosoida ilman noita! Ja diureetteja ei koskaan määrätä ilman muita lääkkeitä, ap on trolli.

Vierailija
14/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI alapeukut, tuo on totta!

Vajaatoiminta EI OLE oma sairaus, vaan se on oire monestakin asiasta!

Vierailija
15/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, turvotus EI OLE ainoa oire, se on oireyhtymä, johon liittyy monta asiaa! Ota vaikka ja lue duodecim sivuilta tai sydänliiton sivuilta!

Vierailija
16/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Vähintään röntgen, ultra, kattava verikokeet ja rasituskoe pitää ottaa. Ei vajaatoimintaa voi diagnosoida ilman noita! Ja diureetteja ei koskaan määrätä ilman muita lääkkeitä, ap on trolli.

Kyllä mulle vaan määrättiin. On mulla myös bisoprolol noihin rytmihäiriöihin.

Vierailija
17/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÖPÖHÖPÖ onpas määrätty!

Vierailija
18/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sydänongelmia myös..ei oikeasti tutkita kun parhaimmillaan sydänfilmi ja kotiin, pelkään milloin on se viimeinen kohtaus. Minulla on lihassairaus joihin liittyy monesti sydänongelmatkin, mutta silti tutkimuksiin ei pääse. Mielialalääkkeitä toki tarjotaan kun ajattelevat, että pää pistää rintaan yms..olen yrittänyt säästää, että pääsisin yksityiselle sydäntutkimuksiin, mutta kun ei ole mistä säästää. Kunto on täysin 0..rintaa pistää heti kun liikun.

Vierailija
19/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko turvotusta vai pelkkää läskiä ja selluliittia?

Vierailija
20/21 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålå laita ruokaan suolaa.