Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, huomenna olis s-t-si tapaaminen

Vierailija
18.12.2023 |

TE-kurssi päättyi just. Oli muuten erikoinen päätöstilaisuus... Kun tästä kurssista TE-toimisto haluaa oppilaiden palautteen, ja palaute annetaan verkon kautta TE-toimiston sovellukseen kertakäyttöisillä tunnuksilla, niin kun oli ottamassa itselleni tunnusta paperilomakkeelta muistiin, niin se valmentaja tuli ja veti sen paperin mun naaman edestä pois. Jollain muulla oli kiireempi tarve ottaa sieltä jokin tunnus käyttöön.. Ei sen vertaa olisi ehtinyt odottaa, että olisin itselleni tunnuksen voinut ottaa talteen, ja tehdä sen palauteen sitten kotona omalta koneelta.

Semmonen valmentaja. Ja aikaisemmin sillä olikin, kun oli bussilakkopäivä, niin ensinnäkin se valmentaja ei taida edes uskoa, että täältä mun asuinnurkiilta ei busseja juurikaan sinä päivänä kulkenut... ja toisekseen kun oli tämän lakkotilanteen ilmoittanut sille, niin se tarjosi teamsin kautta osallistumista, lähetti sitten vielä tunnuksetkin siihen teams-kokoukseen. Ja kun sitten olin menossa siihen teamsiin, se tyyppi ei sitten tullut päästämään sisään... Piti laittaa erikseen sähköposti, että no, mä täällä venailen... Niin sitten se selittää että: ai mä ihan unohdin... 

Unohti vaikka oli kaks päivää asiasta ollut viestittelyä... 

Haha!

Veti naaman edes listan veks.. KYLLÄ OLI KIIRE SILLÄ TOISELLA!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikossa pitäisi siis kyllä olla st-si-tapaaminen! Sinne tulee varmaan taas oikein retevää tekstiä sinne niitten te-virkailijoitten pitämään rekisteriin... REKISTERIÄ kerätään! REKISTERIÄ KANSALAISISTA! SYNTISISTÄ HYÖDYTTÖMISTÄ KANSALAISISTA!

No, eipä olis TE-tyypeillä töitä, jos ei näitä hyödyttömiä olis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi