Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko koronan oireisiin pää/silmäkipu vai oisko influenssaa

Vierailija
18.12.2023 |

mulla nyt on ja kuumetta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluu koronaan. 

Itselläni influenssassa ensimmäinen oire oli nopea kuumeen nousu 39 C. Lähdin aamulla kuumeettomana ihan ja pari tuntia myöhemmin nousi kuume. Myöhemmin tuli särkyjä ympäri kehoa.

Vierailija
2/5 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata. Nyt on sellaista koronaa, jossa jo alkuvaiheessa saa pos. testituloksen. Aiemmin vasta ehkä neljäntenä oirepäivänä. Tämä nyt vain yhden henkilön kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo valitettavasti kuuluu. Mulla oli korona suht lievänä kolme viikkoa sitten mutta voi jestas näitä kaikkia jälkioireita!! 

mulla tuli ensin jäätävä paineentunne koko kasvoihin.  En voinut katsoa yhtään alaspäin kun tuntui että aivot tippuu. Sitten se alkoi mennä alemmas ja alemmas ja lopulta oli koko pää kuin jyrän alle jäänyt. Edelleen koskee. Nyt kipu on paikallistunut purentalihaksiin. Muuten olo on ollut jo pitkään ok mutta tuo tajuton krooninen kipu on jäänyt. Särkylääkkeet auttaa aina hetkeksi kunnes vaikutus lakkaa ja se kipu alkaa. 

Viimeksi olen ollut flunssassa 1,5v sitten niin tiesin jo heti kun oireet tulivat että koronahan tämä. 

Vierailija
4/5 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu myös flunssaan ai vaikka rs-virukseen. Ei voi diagnosoida virustauteja pelkkien oireiden perusteella. Varmuuden saamiseen tarvitaan + testitulos.

Vierailija
5/5 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Korona iskee silmiin kavalalla tavalla.Naapuri sai tulehduksen näköhermoon ja näkö meni niin huonoksi että joutui jättämään työnsä. Myös minä kärsin postcovidista sekä veljeni jonka ajokortti on siinä ja siinä huonontuneen näön takia.