Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin töihin mutta en ole tyytyväinen.

Vierailija
17.12.2023 |

Työhaastattelussa sanoin että minä teen sitten kaikkea kuten muutkin että rakennan ja remontoin. Toistaiseksi olen saanut vain kantaa tavaroita ja siivota. Työmaalla on pari tyyppiä jotka puhuu huonoa suomea. Ne myöhästyy päivässä ainakin tunnin aina. Sitten ne on kylppäriä laatoittanut ja hajottanut arvokkaita laattoja ainakin 9 kpl. Sanoivat jollekkin ettei laatat riitä että pitää hakee lisää. Sitten ne on ottanut arvokasta seinä paneelia työmaalta ja vienyt jonnekkin. Vihjailin työmaan johtajalle että minne minä kannan ne paneelit joita on viisi pakettia. Työmaan vastaava sanoi että niitä pitäisi olla 20 pakkettia jossain. En kertonut että pari tyyppiä varasti ne eivätkä saa mitään aikaiseksi. No katson tässä pari viikkoa vielä ja sitten menen toimistoon kertomaan kaiken ja ottamaan loparit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Ja sulta varmaan löytyy osaaminen ja koulutus alalle? Kun timpurit on yleensä sen verran kovapalkkaisia, ettei niitä appariksi ja siivoamaan laiteta, se ei kannata.

Vierailija
2/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran töihin yhdelle talotyömaalle työkokeiluun. Minulle annettiin tehtäväksi vain siivota ja pitää betoniletkua vaikka olen kirvesmies ammatiltani ja olen remontoinut taloja ja veistänyt niihin hirsiäkin vanhojen lahonneiden tilalle. Olen rakentanut kattoja kokonaan myös ja saunoja ja maalannut taloja. Päivän päätteeksi sanoin työmaan pomolle että teitä ei kiinnosta ammattimies joten en tule enää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaapa jaa...

Vierailija
4/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minullekin aikoinaan kävi, kun menin raksalle töihin. Pelkkää siivoamista ja tavaran kantamista, josta ei oppinut mitään. Kyllä tuntui hölmöltä valmistua rakennusmestariksi, kun ei itse osannut rakentaa juuri mitään.

Vierailija
5/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro hyvä ihminen samantien pomolle että toiset ei tee mitään ja varastelee tavaraa! Ymmärrätkö että jos et tee asialle mitään ja nuo tulee myöhemmin ilmi, niin ihan yhtä syyllisenä sinua pidetään kun et kerro kenellekään vaikka tavaraa varastetaan nenäsi edestä. Luuletko että sen jälkeen on helppo niitä oikeita töitäkään sitten enää saada, kun menee sinun omakin maine kun et puutu noinkin isoihin ongelmiin?