Oliko Postilla jokin pakettien tarjoushinta nyt joulukuussa?
Muistelen nähneeni mainoksen, mutta nyt ei löydy Googlelle. Jokin koodi piti olla, jolla saa alennuksen.
Kommentit (9)
Ei ole alekoodeja. Postilla on kaksi eri hinnastoa. Jos postittaa omatoimisesti ja netin kautta hoitaa, on halvempaa. Taitaa olla jopa puolet edullisempaa.
Olikos se niin että lähetä kolme pakettia, yksi saapuu perille ?
Koodilla JOULU sai S-koon paketin lähetettyä hintaan 6 euroa (normaalisti 6,90) ja koski alennus kai muitakin kokoja, mutta tuota käytin itse niin jäi mieleen... Koodi oli voimassa vain 13.12. saakka, joten myöhästyit nyt hiukan.
Tori.fi tarjoaa joskus alennuksia postipaketteihin.
Joulukuun alkupuolella sai 0,90 euroa alennusta kun käytti koodia.
Ja joskus olen myös nähnyt, että k-citymarketilta saa alennuksia lähettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Koodilla JOULU sai S-koon paketin lähetettyä hintaan 6 euroa (normaalisti 6,90) ja koski alennus kai muitakin kokoja, mutta tuota käytin itse niin jäi mieleen... Koodi oli voimassa vain 13.12. saakka, joten myöhästyit nyt hiukan.
joo, tämä se varmaan oli ja tuota pelkäsinkin, että oli ehkä voimassa vain jonkun aikaa siksi, että paketit lähetettäisiin enne viime hetken ruuhkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Postilla ale ja itse en tiennyt tuota. Höh. Olisin säästänyt 1,80 euroa. Tosin en ehkä olisi millään ehtinyt, kun ei niitä korttejakaan ikinä ehdi jouluhinnalla laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Postilla ale ja itse en tiennyt tuota. Höh. Olisin säästänyt 1,80 euroa. Tosin en ehkä olisi millään ehtinyt, kun ei niitä korttejakaan ikinä ehdi jouluhinnalla laittamaan.
Tuo koodi oli tarkoitettu Tori.fi:n käyttäjille ja siksi sitä mainostettiin siellä. Toki mikään ei estä muidenkin sitä käyttämästä jos sen sattuu näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo koodi oli tarkoitettu Tori.fi:n käyttäjille ja siksi sitä mainostettiin siellä. Toki mikään ei estä muidenkin sitä käyttämästä jos sen sattuu näkemään.
Minä bongasin koodin muistaakseni siitä Postinen-lärpäkkeestä.
Ei kai ne paketit enää ehdi jouluksi.