Nautitko ruoasta vai onko ruoka sinulle pelkkää polttoainetta?
Minulla on teoria, että hyvin hoikat ihmiset eivät sanottavammin nauti ruosta. He syövät, koska on pakko. Ruoka ei tuota mitään erityistä nautontoa. Mitä av äänestää?
toki ymmärrän, että on paljon muita selittäviä tekijöitä, kuten himourheilu tai energian saaminen juomista, tai geenit. Vastaa niiden osalta erikseen.
Kommentit (2)
Meidän perheessä kaikki on hoikkia tai normaalipainoisia ja me "elämme" hyvälle ruualle.
Tavataan viikoittain/kerran pari kk, syödään pitkän kaavan mukaan ja suunnitellaan seuraavaa yheistä ateriaa:) Arkiruokakin pitää olla herkkua jokainen suupala. Tämä ei tarkoita kallista superruokaa vaan hyvintehtyä maistuvaa kotiruokaa. Täydellisesti tehty linssikeitto tai sipulikeitto on ihanaa siinä missä flammkuchen, gulassi tai kokonaisena paistettu sisäfilekin.
Mikään ei oikein kuvaa minua. Arjessa ruoka ei ole mikään varsinainen nautinto vaan polttoainetta mutta osaan kyllä myös nauttia hyvästä ruoasta ja arvostaa sitä jos sitä on tarjolla. Itse en juurikaan laita muuta kuin arkiruokaa ja pyöritän aina samoja ja se on mulle ok. Olen hoikka (treenattu).