Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla sinä salaat salasuhteesi?

Vierailija
16.12.2023 |

Mitä sovelluksia käytät, mitä tapaamiskeinoja, kuinka pidätte yhteyttä salarakkaan kanssa?

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä monogamian pitämisestä oletusarvona luovuttaisiin, niin säästyttäisiin paljolta harmilta ja vaivalta, ja moni liittokin pelastuisi.

No se on oletusarvo ja lähtökohta. Mieleltään kieroutuneet salasuhteilee.

Ei välttämättä. Jos ei olisi monogamian vaatimusta eivät vaihtoehtona olisi ainoastaan salailu tai kaiken rikkominen. 

Vierailija
22/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä monogamian pitämisestä oletusarvona luovuttaisiin, niin säästyttäisiin paljolta harmilta ja vaivalta, ja moni liittokin pelastuisi.

Polyamoria tai jokin muu luvallinen ja avoin monisuhteisuus nimenomaan lopettaa salasuhteilut.

Meillä on nykyään avoin suhde, mutta joskus aiemmin peitin puolisolta viestintää käyttämällä erillistä sähköpostia, jota käytin vain incognito-tilassa. Viestit myös poistin heti, eli vaikka säpo olisikin löytynyt, oli se tyhjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Jos ei olisi monogamian vaatimusta eivät vaihtoehtona olisi ainoastaan salailu tai kaiken rikkominen. 

Vaihtoehtona olisi silloin myös sinkkuus.

Vierailija
24/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamoria tai jokin muu luvallinen ja avoin monisuhteisuus nimenomaan lopettaa salasuhteilut.

Meillä on nykyään avoin suhde, mutta joskus aiemmin peitin puolisolta viestintää käyttämällä erillistä sähköpostia, jota käytin vain incognito-tilassa. Viestit myös poistin heti, eli vaikka säpo olisikin löytynyt, oli se tyhjä.

Niin. Siitä pitää sitten sopia heti suhteen alussa. Yksinkertaista.

Vierailija
25/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siitä pitää sitten sopia heti suhteen alussa. Yksinkertaista.

Totta, mutta nykyisistä aikuisista moni on kasvanut siihen, että tuota keskustelua ei vaan käyty, koskaoletettiin yksisuhteisuus.

Vierailija
26/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri app salasuhteen kanssa keskusteluun. App poistetaan puhelimesta, kun tyttöystävä on lähistöllä.

Vierailija
27/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on aika eri asiakuin esim. 2 vastuullisesti hoidettua pitkää suhdetta...

Vierailija
28/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on aika eri asiakuin esim. 2 vastuullisesti hoidettua pitkää suhdetta...

Jos puoliso ehdottaisi avointa tai polysuhdetta, hän olisi välittömästi sinkku. Siinä sitten nussisi ympäriinsä niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
29/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettava ihmispska yööööök 

Vierailija
30/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännää, että vaihtoehto monogamialle on " ympäriinsä nussiminen". Ikään kuin monisuhteisuus ei voisi olla vastuullista ja sitoutuvaa.

Vierailija
31/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännää, että vaihtoehto monogamialle on " ympäriinsä nussiminen". Ikään kuin monisuhteisuus ei voisi olla vastuullista ja sitoutuvaa.

Sitähän se on, nussimista useamman kanssa. Muutenhan suhde olisi platoninen kaverisuhde.

Vierailija
32/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käsitän kyllä "ympäriinsä nussimisen" holtittomina irtosuhteina.

Vierailija
33/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että monikin liitto pysyy kasassa vain koska puuttuva asia saadaan ulkopuolelta!

On se sitten keskusteluyhteys, seksi, läheisyys ja hellyys, kumppanuus, hyväksyntä ja arvostus, tuki tai mikä vaan. Tai vaikka rakkaus!

Kun puuttuva palanen saadaan tyydytettyä niin normielämä puutteineen on taas hetken ok, monikaan ei viitsi hajoittaa toimivaa arkea velvollisuuttaan,  laiskuuttaan tai mukavuudenhaluaan.

Vierailija
34/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käsitän kyllä "ympäriinsä nussimisen" holtittomina irtosuhteina.

Minä en.

Vierailija
35/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että monikin liitto pysyy kasassa vain koska puuttuva asia saadaan ulkopuolelta!

On se sitten keskusteluyhteys, seksi, läheisyys ja hellyys, kumppanuus, hyväksyntä ja arvostus, tuki tai mikä vaan. Tai vaikka rakkaus!

Kun puuttuva palanen saadaan tyydytettyä niin normielämä puutteineen on taas hetken ok, monikaan ei viitsi hajoittaa toimivaa arkea velvollisuuttaan,  laiskuuttaan tai mukavuudenhaluaan.

Ja toisaalta, vanhassa liitossakin voi olla paljon hyvää, mutta harvoinpa kukaan täyttää toisen tarpeita edes lähes täydellisesti (ja tämä molemmin puolin). Ei ystyvyyssuhteissakaan kaikkea saa (tai itsekään anna) samalta kaverilta  - miksi juuri intiimisuhde on "monopolisoitava"?

Vierailija
36/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse sinkku eikä mulla siis puolisoa jolta salata mitään. Miehellä on kuitenkin avopuoliso. Miehen puoliso asuu kuitenkin viikot muualla töiden vuoksi. Tapaamme miehen kanssa viikolla jos aikataulumme sopivat yhteen. Tapaamme 2-3 viikon välein. Muutaman kerran olemme tavanneet myös viikonloppuna kun miehen puoliso ollut myös viikonlopun pois. Viestittelemme whatsappissa. Tapaamme pimeän tultu, että kummankaan naapurit ei näe ketä pimeässä pihassa liikkuu.

Vierailija
37/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpito työsähköpostilla tai linkkarissa (looginen valinta, jos kyseessä on kollega tai entinen kollega). Vaihtoehtoisesti kakkosluuri, jossa prepaid ja luuria säilytetään työpaikalla. Tavataan arkisin lounaalla tai heti työpäivän jälkeen. Myös torstaikallessa voi sattumalta törmätä vanhaan kollegaan.

Vierailija
38/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhtelijalta kaatuu kulissit kun lopulta jää kiinni. Menee omakotitalot, veneet ja autot myyntiin. Mainekin menee.

Vierailija
39/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tarvitse haluta samaa kuin sun.

Vierailija
40/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta, vanhassa liitossakin voi olla paljon hyvää, mutta harvoinpa kukaan täyttää toisen tarpeita edes lähes täydellisesti (ja tämä molemmin puolin). Ei ystyvyyssuhteissakaan kaikkea saa (tai itsekään anna) samalta kaverilta&nbs

Niin. Ehkäpä ihan oman terveyden vuoksi. Kaiken maailman tauteja kun on liikkeellä kun ympäriinsä säädetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme