Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla sinä salaat salasuhteesi?

Vierailija
16.12.2023 |

Mitä sovelluksia käytät, mitä tapaamiskeinoja, kuinka pidätte yhteyttä salarakkaan kanssa?

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilossa näkyvillä. Tykkäilee kuvistani instassa ja FB:ssä ja lähetellään yksityisviestejä.

Vierailija
2/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter, jossa yksityisviestit.

Vähän mies ihnetteli kun seuraan tyyppiä joka ei päivitä mitään ja jolla on ehkä kymmenisen tiliä mitä seuraa (ei kuitenkaan minun tiliä).

Sanoin että on vanha koulukaveri kymmenien vuosien takaa. On hän kyllä sitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä käynti. Asuu puolen kilsan päässä ja perhe useasti poissa kotoa. Toisella paljon työmatkoja ja hotellihuoneet käytössä.

Vierailija
4/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla. Mitä tapahtuu siellä jää sinne. 

Vierailija
5/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn "auttamassa" naapuria.

Vierailija
6/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kenellekään.

Vierailija
7/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegoiden kanssa viestittelyä WA. Ulkomailta niin täytyy välillä viestitellä myös myöhään iltaisin.

Vierailija
8/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta on ihan riittävä.

Vierailija
9/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salannut, koska olin itse vapaa. Salaaminen kuului yksin sille ei-vapaalle osapuolelle, eikä hänkään paljon mitään salaillut. Juoruamisen meistä hoitivat ne, jotka näkivät meidät omilla silmillään jossain yhdessä. Ja koska se ei-vapaa sittemmin erosi, niin sen jälkeen ei juoruilla ollutkaan mitään väliä.

Vierailija
10/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. 

Vierailija
11/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole salasuhdetta eikä tarvetta sellaiselle, mutta juttelin asiasta ystävämiehen kanssa ja hän sanoi, että miehet on niin tyhmiä ettei ne edes huomaisi mitään. Ja jäävät itse heti kiinni, koska ovat tyhmiä ja tekevät tyhmiä virheitä.

Vierailija
12/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vinkkejä lisää. Pikkujouluista on alkanut paljon uusia salasutinoita.

Vierailija
13/209 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisovellus jota normaalisti käytät, tai vastavuoroisesti "oma" sovellus tälle kontaktille. Mykistää ilmoitukset kyseiselle yhteystiedolle (ominaisuus esim. Whatsappissa) Jos vain toinen osapuoli on varattu, sopii niin, että se varattu ottaa yhteyttä kun on turvallista. 

Jos haluaisin olla varma varma, niin poistaisin keskustelun aina, ja pitäisin numeroa fyysisesti jossain kalenterissa tmv. Ehkä joku tietty päivä tai kellonaika yhteydenotoille. 

En siis harrasta, mutta noin itse tekisin. Toki jos palstaa on uskominen, niin puolison puhelimen ratsaaminen on ihan OK ja normisettiä joillekin, niin tuollaisessa tilanteessa voi olla hankalampaa. 

Vierailija
14/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan töissä. 

Vierailija
15/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkospuhelin, jota käytetään vain työpaikalla eikä tuoda kotiin. 

Vierailija
16/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla ihan perinteisesti. Mutta tapaamme kyllä päivittäin työmatkalla, usein töiden jälkeen, myös sattumalta vaikka koiralenkillä, kirjastossa, lähimarketissa. Ja sitten ihan niitä sovittuja pidempiä tapaamisia.ihan hyvin toiminut kohta 10 v. Vaimonsa välillä epäillyt jotai, mun mies ei koskaan.

Vierailija
17/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ratsaako joku oikeasti puolisonsa puhelimen? Ihan käsittämätöntä...

Vierailija
18/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostilla ihan perinteisesti. Mutta tapaamme kyllä päivittäin työmatkalla, usein töiden jälkeen, myös sattumalta vaikka koiralenkillä, kirjastossa, lähimarketissa. Ja sitten ihan niitä sovittuja pidempiä tapaamisia.ihan hyvin toiminut kohta 10 v. Vaimonsa välillä epäillyt jotai, mun mies ei koskaan.

Miksi pitää olla se alkuperäinen suhde, jos se ei kuitenkaan riitä ja pitää olla joku toinen täydentämässä?

Vierailija
19/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä monogamian pitämisestä oletusarvona luovuttaisiin, niin säästyttäisiin paljolta harmilta ja vaivalta, ja moni liittokin pelastuisi.

Vierailija
20/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä monogamian pitämisestä oletusarvona luovuttaisiin, niin säästyttäisiin paljolta harmilta ja vaivalta, ja moni liittokin pelastuisi.

No se on oletusarvo ja lähtökohta. Mieleltään kieroutuneet salasuhteilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi