Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein IL vaalikoneen. 76% ja paras ehdokas minulle on

Vierailija
16.12.2023 |

Jussi Halla-Aho. 100% kansainväliset kysymykset. Näin siis äänestämme 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla tuo oli tokavikana. Taakse jäi vain Li Andersson (jota kylläkin arvostan henkilönä enemmän kuin Jha:a).

Vierailija
2/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis äänestäMME ?

Sairastatko skitsofreniaa ja sinussa on useampi persoona? Vai mitä v*ttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siis äänestäMME ?

Sairastatko skitsofreniaa ja sinussa on useampi persoona? Vai mitä v*ttua?

Minä äänestän myös näin, joten näin ME äänestämme, miten voi olla noin vtun vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
4/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä itärajan sulkemisen soupaaminen ja huopaaminen ja päättäjiemme kyvyttömyys tehdä vankkoja pitäviä päätöksiä sataa Jussin laariin niin että hänestä tulee seuraava presidentti.

on aika että Suomeen tulee presidentti joka ei nuoleskele Venäjää ja yritä vähätellä sen kiusantekoa.

Vierailija
5/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä itärajan sulkemisen soupaaminen ja huopaaminen ja päättäjiemme kyvyttömyys tehdä vankkoja pitäviä päätöksiä sataa Jussin laariin niin että hänestä tulee seuraava presidentti.

on aika että Suomeen tulee presidentti joka ei nuoleskele Venäjää ja yritä vähätellä sen kiusantekoa.

Mikä ihmeen soutaa ja huopaa? Tiedätkö, että hallitus tekee juuri sellaisia päätöksiä, jotka on rajavartiolaissa sallittuja? Haluaisitko oikeasti maahan diktatuurihallituksen, joka laista vähät välittäisi?

Vierailija
6/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen soutaa ja huopaa? Tiedätkö, että hallitus tekee juuri sellaisia päätöksiä, jotka on rajavartiolaissa sallittuja? Haluaisitko oikeasti maahan diktatuurihallituksen, joka laista vähät välittäisi?

En haluaisi diktatuuria. Siinä on kyllä paljon hyvääkin, esimerkiksi opettajan ammatti on näissä diktatuurivaltioissa todella kunnioitettu ammatti eikä kouluissa perseillä niinkuin esimerkiksi meillä täällä. 

ensin sanottiin että raja-asemat ovat kiinni kuukauden, mutta viikon päästä jo avattiinkin. Näytämme heikoilta ja naurettavilta Venäjän silmissä. Rajaa ei tarvitse pitää auki ollenkaan, ne jotka ovat Moskovan suurlähetystössä töissä voivat tulla Riian kautta kotiin kun tarve. Ne jotka käyvät siellä töissä niin se on aika tehdä valintoja elämässä.

Vierailija
7/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu presidenttiehdokkaista uskaltaa laittaa Venäjälle kampoihin?

Vierailija
8/8 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan mahdollisesta tulevasta"unilukkareistA"uskaltaisi ajaa ensijaisesti suomalaisille taloudellises-turvallisuudesti parempia aikoja? Viis ee un,yenk kien,N A t on "maailmaa sy  lei le  vistä" kiE roi iluis tA ja lopettaa näiden tahojen edessä käs ky TE tyn n ö Y r an kumartelun.Vastaus:Ei kukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi