Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan stalkannut vanhojen lukiokavereidesi kuvia somesta?

Vierailija
15.12.2023 |

Itse olen viisikymppinen, ja välillä katselen mitä touhuavat elämässään. Kaikenlaista löytyy, suurin osa akateemisia. Ne, joilla oli huomionhakuisuutta jo kouluaikoina, tilittävät yhä jokaisen pilkkireissunsa ja joulupuu-lahjoituksena suurelle yleisölle, samoin suurieleisesti kertovat matkansa ja pärjäämisensä. Hiljaisemmat hiihtäjät ovat laittaneet luontokuva taustaksi 15 vuotta sitten,  ja siinä pönöttää yhä. Päivityksiä ei ole. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla ei ole mitään halua tietää, missä peruskouluaikaiset luokkakaverit menee, olkoon vaikka mullan alla. Lukioaikaisista luokkalsisista ja siitä eteenpäin on sitten kavereita facetuttuina, heidän kuulumisiaan näen sitten sitä kautta kun postaavat jotain.

Vierailija
2/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä. Suurimman osan nimiä en tosin muista, ja ovat varmaan jo kerran pari avioituinetakin. Vuosikymmen sitten etsin ns parasta lukioaikaista ystävääni, jonka kanssa oltiin elämän virrassa ajauduttu erillemme. Somesta ei löytynyt, niin kysäisin puolitutulta. Oli tehnyt ns omatoimieutanasian. Asia järkytti mieltäni pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, eka vastaaja pahoittelee luettuaan huolimattomasti sanan lukiokaveri ja mieltäen sen luokkakaveriksi.. huoh, liian pitkä viikko takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi