Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kohdistaa perheväkivaltaa? Oletteko kuulleet että isä, äiti, sisarukset - lisäksi partnerit ja tuntemattomat... Usein oletetaan, että s

Vierailija
15.12.2023 |

Kuka kohdistaa perheväkivaltaa? Oletteko kuulleet että isä, äiti, sisarukset - lisäksi partnerit ja tuntemattomat... Usein oletetaan, että se on partneri, mutta miten on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessani isä kaikkiin eli äitiin, veljeen ja minuun. Veli äitiin ja minuun. Äiti ja minä en kehenkään. 

Vierailija
2/5 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä meihin lapsiin ja isoveli minuun ja vanhempiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja toinen isosisko, 7 v vanhempi, minuun. Henkistä väkivaltaa. Ei koulu- eikä työpaikkakiusaamista, vaan kotikiusaamista. Jatkui vielä parikymmentä vuotta kotoa muuton jälkeen, aina kun oltiin tekemisissä. Nyt ovat vanhemmat kuolleet ja välit kyseisen siskon kanssa poikki. Vihdoinkin se kaikki on loppu. 

Vierailija
4/5 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja äiti. Molemmilla mielenterveysongelmia. Pienempi kun olin niin fyysistä väkivaltaa, kotoa muuton jälkeen enemmän henkistä, just puheluita missä uhataan tehdä itselle jotain tai haastetaan vaan riitaa. Välit poikki molempiin, muutin ja vaihdoin numeroni, vihdoin saan olla rauhassa.

Vierailija
5/5 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja isoveli, kohteena äiti ja minä (tyttö, nuorin).