Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteensä 9 vuotta yliopisto-opintoja ja työttömänä koko ikä!

Vierailija
15.12.2023 |

ikää on jo 52 v enkä aio koskaan edes enää hakea töitä, olen ollut n 2,5 vuotta ala-asteen opena ja sitä paskaa en koskaan tee meen mieluummin takaisin puupakkaajaksi tehtaalle jonen en mene sinnekään.

olen ruokajono pummi se riittää Suomessa.

itsellä on yhteensä 9 vuotta yliopisto-opintoja, eka 7 vuotta oli sellaista eri alojen lukemista aloittaen elokuva ja tv tieteestä, luin siiinä myös kirjallisuuspaskatiedettä, filosofiaa, psykologiaa teologisen kursseja, historiaa ja pääaineeksi päätyi kulttuurihistoria eli täyttä skeidaa, mitään alan töitä en ole koskaan tehnyt enkä tiedä mikä olisi edes alani, sain sen gradun toki tehtyä ja paperit sitten 18 vuoden jälkeen tein teologian maisteria paperit 2 vuodessa ja luin harrastukseksi nykyhepreaa aj VT hepreaa vuoden ja tein saman historian gradun 2 päivässä uuteen uskoon kaljaspäissäni ja siitä sain graduni tehtyä eikä kukaan tiennyt että se oli vanha graduni. missään kirkon hommissa en ole ollut ja työttömänä melkein koko ikäni. tänäänkin meen taas ruokajonoon hakemaan ruokaa, se on työni Suomessa. paska maa, homokirkkoon en edes menisi mielistelmään ihmisiä. Life is life, 

suosittelen kuitenkin että jos menet yliopistolle, lue joku oikea ammatti esim sosiologiaa tai kielilä, lääkistä tai lakitiedettä kaikki muu onkin PASKAA

A.Apostol

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kannattaa ottaa opiskelu harrastuksena ja unohtaa sosiaaliset velvoitteet jos työt ei maistu!

Vierailija
2/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin yliopistolla tekniikkaa

Oon DI

Hyvin on ollut töitä

Palkka 5800 e / kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielisairas on ihan sama mitä tekee. Unohda työasiat. 

Vierailija
4/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kieliopilla vaikea uskoa, että olet ollut opettajana missään.

Vierailija
5/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, myös humanisti joka luki yliopistolla 8v, myös aineenopettajan pätevyyden. Työelämä ollut pätkää ja osa-aikaista. Huono toimeentulo vaikka vaikka mitä on yritetty lisätuntien toivossa. Yliopisto ei tosiaan ole astinlauta hyvään työelämämenestykseen. 

Vierailija
6/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 7 vuotta yläasteen jälkeen opiskelua enkä ole töitä saanut. Olen ammatiltani rakennusmestari.

Vierailija
7/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan noita aloja muutenkaan opiskele suuren rahan toivossa. Itse olen humanisti, ja vitsiä juuri aina heitetään siitä, ettei sillä töitä saa. Näitä aloja tehdään, koska tunnetaan intohimoa niitä kohtaan, ja kyllä jonkinlaista työtäkin aina saa, jos on ahkera ja kyvykäs. Kannattaa kuitenkin vain siihen yhteen aineeseen keskittyä, ja jos kokee, ettei ole alansa huippuja, niin sitten kannattaa harkita muita "tavallisempia" hommia ja uudelleenkouluttautumista. 

Vierailija
8/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on trolli. Ei kenelläkään opettajaksi valmistuneella voi olla noin huono osaaminen kieliopissa.

Vierailija
9/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon DI

Hyvin on ollut töitä

Palkka 5800 e / kk

Ja mua ei kutsuta edes haastatteluun, kun kehtaan pyytää 3:lla alkavaa palkkaa työstä, johon olen sopiva.

t. melkein valmis aikuinen DI, toinen tutkinto pohjalla

Vierailija
10/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan on trolli. Ei kenelläkään opettajaksi valmistuneella voi olla noin huono osaaminen kieliopissa.

Joo, todennäköisesti trolli, mutta aihe on silti mielenkiintoinen. Menee nyt vain AP:lla täysin överiksi.

Vierailija
11/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistisilta aloilta työllistyminen on suoraan suhteessa opiskelun vaativuuteen...

Vierailija
12/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ikinä yliopistossa 😂

Vierailija
13/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet työtön lääkäri?

Maisterin tutkinnon tekee viidessä vuodessa.

Vierailija
14/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon DI

Hyvin on ollut töitä

Palkka 5800 e / kk

Mäkin oon DI. Työkokemusta 20 vuotta ja palkka alle 4000 e/kk, mutta paljon vapaa-aikaa sitten vastapainona ja joustava työ. 

Vierailija
15/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin kesken opintojen suuntautua niin, että työllistyn. Olisin toki saanut paremman ammatin, jos olisin ajatellut asian jo ennen opintojen aloittamista...

Vierailija
16/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ikinä yliopistossa 😂

Tai sitten ei vain jaksa kirjoittaa kunnolla jollekin typerälle keskustelupalstalle 😂

Vierailija
17/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, myös humanisti joka luki yliopistolla 8v, myös aineenopettajan pätevyyden. Työelämä ollut pätkää ja osa-aikaista. Huono toimeentulo vaikka vaikka mitä on yritetty lisätuntien toivossa. Yliopisto ei tosiaan ole astinlauta hyvään työelämämenestykseen. 

Ruotsissa on pulaa opettajista ja paremmat palkat.

Vierailija
18/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta ruokajonoon se on päivän missio ja sitten täyttää työttömyyslappu nettiin taas

Vierailija
19/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin tietojenkäsittelyä yli 10 vuotta, en ole paljoakaan alan töitä tehnyt. Hyvä jos pääsee työhaaastatteluihin. Osaamiseni on jo vanhentunutta.

Vierailija
20/22 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen huonon kieliopin noin pitkän työttömyyden aikana oppii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi