Orban on Putinin verinen juoksupoika.
Miksi?
Unkarin Orban iski takaisin esti 50 miljardin euron tuen Ukrainalle https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010059737.html
Kommentit (6)
Viktor Orbán täyttää Euroopan-neuvoston henkilöpakotekriteerit:
"Henkilöpakotteet kohdistuvat henkilöihin, jotka ovat vastuussa Ukrainan alueellista koskemattomuutta, suvereniteettia ja itsenäisyyttä heikentävien toimien tukemisesta, rahoittamisesta tai täytäntöönpanosta tai hyötyvät niistä."
Unkari boikottiin kaikessa mahdollisessa. Ja poliitikoille painostusta, että heittävät ne helvettiin EU:sta ja Natosta.
Voivat liittyä Venäjään, niin kuin ilmeisesti haluavatkin. Win-win.
Mä en ymmärrä, miksi kaikkien EU-päätösten pitää olla aina yksimielisiä. Sehän mahdollistaa juuri sen, että joku Orbanin kaltainen mulQ torppaa kaiken Kremlin käskystä. Melkoinen aivopieru ollut aikoinaan sopia päätöksentekoprosessi noin. Paljon järkevämpää olisi esim. että 2/3 enemmistö riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi kaikkien EU-päätösten pitää olla aina yksimielisiä. Sehän mahdollistaa juuri sen, että joku Orbanin kaltainen mulQ torppaa kaiken Kremlin käskystä. Melkoinen aivopieru ollut aikoinaan sopia päätöksentekoprosessi noin. Paljon järkevämpää olisi esim. että 2/3 enemmistö riittäisi.
Kaikki ei ole vaan yhtä aivopestyjä kun teikäläiset ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole vaan yhtä aivopestyjä kun teikäläiset ja hyvä niin.
Jos 27 maan otannalla 1 on eri mieltä kuin kaikki 26 muuta, niin kukahan se aivopesty silloin lienee?
Taitaa toivoa saavansa ruplia enemmän kuin EUsta saisi euroja, kun sota ohi..