Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on päiväkodin keikkatyöntekijänä?

Vierailija
15.12.2023 |

Onko se ihan kauheaa? Olen miettinyt, että pitäisi ehkä löytää jotain uusia töitä, ja mietin että olisiko päiväkoti kuitenkin kivampaa kuin vaikka joku vanhusten hoitaminen tai siivoaminen. Kokemusta on lasten ja vanhustenhoidosta omassa elämässä, ei muuten. Olen akateeminen ja työura on sellainen, että pääsisin varmaan johonkin oman alan pätkiinkin ja projekteihin, mutta tavallaan ajatus siitä että pukisi vain kurahousuja olisi ihan mukava. Mutta nykyisin päiväkodeista kerrotaan niin kauheita asioita, ja tunnen pari päiväkodin opea jotka ovat aivan lopussa. Mikä se todellisuus on? Pääseekö keikkatyön kautta vakkariksi, jos on töissään hyvä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Aina vähintään tuplapalkka, joskus päivän töistä voi saada viikon palkan.

Vierailija
2/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Aina vähintään tuplapalkka, joskus päivän töistä voi saada viikon palkan.

Mitä tämä tarkoittaa? Miksi sieltä saa tuplapalkan? Millaista itse työ on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilta voi lypsää suojelurahaa. Muodollinen 50 euroa kuukaudessa on pieni hinta lapsen turvallisuudesta. Pimeänä tietenkin. Isossa tarhassa sillä tienaa ihan kivasti extraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi