Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joilla ovulaatiokivut aina samalla puolella?

03.09.2008 |

Eli tuossapa tuo ihmetyksen aiheeni lyhykäisyydessään olikin. Nyt on menossa yk2 kemiallisen raskauden jälkeen (sekin alkoi yk2). Koko tämän yrityksen aikana vain oikean munasarjan alue on kipeytynyt kierron puolivälissä.

Tuon kemiallisen raskauden aikana menin vuodon takia synnärin päivystykseen (vuoto alkoi viikko plussauksesta). Siellä katsottiin ultralla kohdun tilanne, löytyykö sikiötä, ja keltarauhanen todellakin oli oikealla puolella. Sikiötä ei löytynyt ja verikokeessa hcg oli tosi matala --> tulkittiin, ettei alkio ole missään vaiheessa kiinnittynyt kunnolla.

Vähän ihmetyttää tuollainen.. Voisikohan olla että vasemmassa munasarjassa on jotain vikaa, vai voiko tällainen olla normaalia? Onko kellään tietoa/kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla kanssa kierron puolivälissä nippailee ja kipuilee pelkästään oikealta puolelta. En ole koskaan aiemmin asian ajatellut olevan ongelma, joten en ole älynnyt esim. gyneltä kysyä. Mulla on tosin pco, mutta tuskinpa sillä tuohon on vaikutusta. Kaksi lasta kuitenkin on, joten raskautuminen on mahdollista.

Kiinnostaisi kyllä kuulla muidenkin kokemuksia muiltakin, joilla ovulaatiokipuja vain toisella puolella.

HIbiskus

Vierailija
2/2 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mulla alkoi kipuilu alavatsan oikealla puolella, kuten teilläkin. Epäilemättä kyseessä mullakin se odotettu ovis :) että eiköhän se ihan normaalia ole. Mun mielestä mulla on ollut aina kipu samalla puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla