Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tehtiin niin naurettava tarjous, että epäilen tarjoajan pitävän meitä heikkolahjaisena

Vierailija
11.12.2023 |

En nyt tunnistamisen vuoksi selvennä ketkä me. Mutta arviolta 3000 (virallinen arvio asiantuntijan tekemänä) arvoisesta omaisuudesta tarjottiin sata euroa ja vedottiin kustannuksiin, jotka tulevat tarjoajalle kaupan jälkeen, sellaisiin mitkä ei ostajalle kuulu mitenkään. Kyseessä ei ole auto, mutta verrataan tätä siihen että jos hän ostaisi auton, hän pyytäisi huomiomaan miten paljon hän ajaa sillä ja paljonko hänellä menee bensaa, kun se bensan kulutus on jo hinta-arvioon huomioitu. Pitääkö tarjoaja meitä hölmönä vai onko hän itse tomppeli? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen kuinka naurettava mikäkin tarjous on, ei teidän ole sitä pakko hyväksyä. Te itse määrittelette viime kädessä mikä tarjous hyväksytään. Mutta ostajan mahd. käyttötarpeet ja -aikomukset eivät ole hyvä argumentti hinnanalennukselle, siitä olen samaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelletarjoukset kuuluu kaupankäyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin tarjouksiin ei kuulu vastata mitään. Jos myyn autoa ja joku tarjoaa naurettavan hinnan niin joskus vaivauduin vastaamana, mutta nykyisin en tee sitäkään. Jos soittavat perään niin sanon, vain että älä jaksa olla naurettava ja laita tarjous. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan