The Break-up
Katsottiinpa tuossa mieheni kanssa illanpäätteeksi jennifer anistonin ja vince vaughnin leffa the break-up, voin sanoa että ihan tosissaan pisti miettimään, suosittelen ihan jokaiselle! ja vetäkää se miehennekin siihen sohvalle katsomaan, tulee sen verran hyvää asiaa niidenkin kuultavaksi :) Eräässä kohtauksessa itkin ihan täysillä, mitä harvoin teen. Todellakin koskettava elokuva, kertokaa omia mielipiteitä te jotka olette katsoneet!
Kommentit (4)
tosi koskettava leffa, ja kuten takakannessa sanottiin että tämä ei taatusti aukea sinkuille, olen samaa mieltä. mutta itse kun olen kokenut miehen kanssa vaikka mitä tämä kolahti ja lujaa, paras elokuva pitkiin pitkiin aikoihin!
Jotenkin tosi epämäärinen. Yrittivät olla hauskoja ja silti elokuva oli enemmän draamaa. Olisivat pysyneet sillä linjalla ja syventäneet dialogia niin lopputulos olisi ollut uskottavampi.
Molemmat oli jotenkin ihan keskenkasvuisia, kykenemättömiä kommunikoimaan ja sitten riitelivät turhautuneina kun eivät saaneet suhteesta mitään irti. Kas kummaa.
Ei kai kenelläkään 30-40v suhde ole enää tuolla tasolla? Muistutti enemmänkin 20kymppisten touhua.
että toimis paremmin jos näyttelijät olisivat parikymppisiä. Täysin ennalta arvattava juoni ja hoh hoijaa-pitkäveteinen.
Ois voinu jattaa tekematta.