Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen varmasti hirveä ihminen, koska en jaksa olla kiinnostunut kaverini raskaudesta

Vierailija
04.01.2007 |

Syy on siinä, että tämä kaveri ei koskaan ole kiinnostunut muiden raskauksista!! Nyt kun itse odottaa toista lastaan, olettaa että kaikki jaksaa ja haluaa kuunnella joka ikisen käänteen äpolilta, neuvolasta tai muuten vaan omasta raskaudestaan, vauvasta, sen potkuista jne. Ei muusta puhukaan kuin ITSESTÄÄN!

Jotain hänen suhtautumisestaan muiden raskauksiin kertoo se, että kun yhteinen kaverimme odotti kolmatta ja saimme asiasta tietää, tämä kamu puisteli päätään ja sanoi " hui kamalaa..." Ei siis ymmärrä että joku haluaa enemmän kuin 2 lasta.

Viimeeksi tänään sain taas jonkin aikaa kuunnella viimeisimpiä käänteitä äpolilta. Teki mieli sanoa, että olisitpa ollut yhtä kiinnostunut aiheesta silloin, kun minä odotin (hänellä oli jo esikoinen tuolloin)! Että miksi minun täytyisi jaksaa sinun maha-asioitasi jatkuvasti!?

Kuka haluaa heittää ensimmäisen kiven...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi olen jo ihan loppusuoralla, vauva voi syntyä minä päivänä vain, enkä ole jaksanut edes sairaalakassia pakata. Vauvan vaatteet sentään laitoin valmiiksi kaappiin tällä viikolla, mutta eipä ne pienet vaatteet mitään tunteita herättäneet.

Vierailija
2/2 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi