Mutta eiväthän lihavat tarvitse äitiysvaatteita? Eikö lihavilla vauva jää sinne läskien sisään?
vai kasvaako lihavillakin maha raskaana ollessa?
Kommentit (17)
Kato joku tavis voi ostaa vaan isompia vaatteita, lihaville niitä ei enää löydy :-DDD Mutta joo, ei jää vauvamaha läskien alle piiloon valitettavasti, vaan päinvastoin. Se tunkee läskit ensin ylös ja sitten joka puolelle ja näyttää aina olevan 10 viikkoa pidemmällä kuin onkaan. Toki se riippuu paljon ruumiinrakenteesta, mutta mulla ainakin se maha on aivan valtava vauvan kanssa, kun sitä on jonkun verran jo ilmankin vauvaa. Että sepä tässä kohta taas on edessä...
massaa on sitten tuplaten, kun on sekä läskit että vauvamaha. Ei ne ihrakerrokset niin höttöä ole, että ne kasaan menisi, kun maha kasvaa. Se vain, että alussa sitä mahan kasvua ei ehkä niin helposti huomaa kuin laihoilla. Menee lihavuuden piikkiin vain. Ei kukaan huomaa, että virtahepo on vähän pyöreämpi kuin muutama viikko sitten.
Mä jouduin RV13 siirtymään jo mammahousuihin, kun vatsa oli niin iso, loppuraskaudesta ei sit enää löytynyt mitään äitiysvaatteita, kun XL:ää isompaa ei tästä kaupungista saanut
Mä olen itseasiassa laihtunut raskauden myötä, sillä vaikka vauva kasvaa normaalisti, painoa ei -luojan kiitos- ole tullut yhtään lisää. Jotenkin nuo mahamakkarat on " hävinneet" tai tasoittuneet kavavan vatsan tieltä.
25 kiloa oli ylipainoa ennen raskautta, synnytyksen jälkeen olin 13 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta. Pitäisi vissiin ottaa uusiksi tuo " laihdutuskuuri" , kun ovat kilot päässeet tulemaan takaisin.
toisessa raskaudessa maha pysyi yhtä isona kuin ennen raskautta, muutti vaan muotoaan. Toisessa raskaudessa kyllä paino putosi 3kg.
Voin kuvitella miltä näytätte tuollaisilla painoilla ja vielä siihen näkyvä vauvamaha päälle.
Itse olin raskauden alussa 49kg (163cm) ja vauvamaha (pieni) alkoi näkymään vasta vajaata kahta kuukautta ennen synnytystä. Paino synnytykseen mennessä 59kg.
Vierailija:
Voin kuvitella miltä näytätte tuollaisilla painoilla ja vielä siihen näkyvä vauvamaha päälle.Itse olin raskauden alussa 49kg (163cm) ja vauvamaha (pieni) alkoi näkymään vasta vajaata kahta kuukautta ennen synnytystä. Paino synnytykseen mennessä 59kg.
Vierailija - 05.01. 08:23 vastaa tähän viestiin (17/17)
Evvk. T:ei läski, mutta siltikään ei kiinnosta
Vierailija:
Voin kuvitella miltä näytätte tuollaisilla painoilla ja vielä siihen näkyvä vauvamaha päälle.
Itse olin raskauden alussa 49kg (163cm) ja vauvamaha (pieni) alkoi näkymään vasta vajaata kahta kuukautta ennen synnytystä. Paino synnytykseen mennessä 59kg.
KATEELLINEN TAIDAT OLLA!!!!
Olin itse ennen raskautta 169 cm ja 60 kg. Mahduin omiin farkkuihini vielä rv 25 vallan mainiosti. Painoa tuli koko raskauden aikana 6 kg. Nyt vauvani on 5 kk, painan 57 kg ja odotan toista lasta rv 9.
Mistä olisin kateellinen? En ainakaan älykkyydestäsi.
Mielestäni osoitit suurta kypsymättömyyttä ja pinnallisuutta, kun tulit tähän pinoon kertomaan miten KAMMOTTAVAA se on, jos ihminen on lihava, ja iloitsemaan siitä että raskaana ollessasi sinulla oli pieni masu joka näkyi vasta loppuraskaudessa. Suurin osa ihmisistä ymmärtää sen, että lihavuus ja vauvamasu ovat eri asioita, ja suurin osa myös pitää pyöreää raskaana olevan naisen vatsaa kauniina!
Minua surettaisi, jos masu ei olisi näkynyt. Rakastin pyöreää kaunista vatsaani. Tuskin maltan odottaa, että tämä raskaus alkaa näkyä ulospäin.
Minä en ole lihava, olen erittäin urheilullinen ja treenattu ihminen, mutta en näe tarpeellisena haukkua ylipainoisia ihmisiä kamalan näköisiksi. Se tärkein kauneus kuitenkin löytyy jostain ihan muualta kuin pinnalta. Tiedäthän sanonnan " moni kakku päältä kaunis" ....?
Vierailija:
Vierailija - 05.01. 08:23 vastaa tähän viestiin (17/17)
Evvk. T:ei läski, mutta siltikään ei kiinnosta
Vierailija:
Voin kuvitella miltä näytätte tuollaisilla painoilla ja vielä siihen näkyvä vauvamaha päälle.Itse olin raskauden alussa 49kg (163cm) ja vauvamaha (pieni) alkoi näkymään vasta vajaata kahta kuukautta ennen synnytystä. Paino synnytykseen mennessä 59kg.
KATEELLINEN TAIDAT OLLA!!!!
Vierailija:
Mä olen itseasiassa laihtunut raskauden myötä, sillä vaikka vauva kasvaa normaalisti, painoa ei -luojan kiitos- ole tullut yhtään lisää. Jotenkin nuo mahamakkarat on " hävinneet" tai tasoittuneet kavavan vatsan tieltä.
Vierailija:
Ja onneksi meidän makkarat ei ole sulta pois!
Vai näetkö niistä painajaisia? Heräät keskellä yötä huutoosi?
Vierailija:
Ihan samaa olen miettinyt! Itse tunsin oloni kammottavaski ryhävalaaksi, vaikka painoin viimeisillänikin " vain" 63 kiloa (olen 162 cm pitkä). Onneksi nuo 13 lisäkiloa lähti suht. nopeasti synnytyksen jälkeen...
Mulla itse asiassa mahaläskit katoavat jonnekkin raskauden ajaksi ja vatsasta tulee sellainen kaunis ja kiinteä =)
Olen kyllä tyyppiä reitevä-persevä, jolla ei mahaa hirveästi olekaan
t: 120 kg
Kun aikas kireetä ja mielestään muita parempaa porukkaa hoikat on. Onneksi aivot ja sydämen omaavaa hoikkaakin porukkaa löytyy seasta.
t: pikkuisen pyöreä, ei niin laiha, vaikkei kai lihavakaan
Itse olen saanut viisi lasta eikä yhdessäkään raskaudessa ole ollut kunnollista vauvamahaa, sellaista, jonka muutkin olisivat huomanneet. Nuorinta odottaessani kerroin vauvan syntymäpäivää edeltävänä päivänä sukulaiselle, että odotan. Hän ei huomannut mitään, vaikka vieressä istui. Kaikki raskausajat pärjäsin ihan normaalimitoituksen vaatteilla. En ole isokokoinen, pituutta on 171 cm, paino raskauden alussa aina 60 kg, raskauden lopussa 66 kg.
Onhan se raskausarpienkin peittämä (=löysää nahkaa), mutta lihavaksi mulla on mahaa normaalia vähemmän muutenkin.
t: 24