Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vihjaista työntekijälle, että minä olen todella hänen pomonsa eikä toisin päin? (Nätisti)

Vierailija
10.12.2023 |

En halua riitaa lietsoa, mutta meille palkattiin uusi työntekijä.

Minä olen esimies, hän pelkkä työntekijä.

Pomomme on harvoin paikalla (liikkeen omistaja)

Meitä on vielä kolmaskin työntekijä, mutta hän tekee osa-aikaa.

Ajattelin aluksi vahingoniloisena, että nyt saan alaisen, jota " pompotan" ja teetän kaikki *askat hänellä.

Mutta uusi työntekijä osoittautunut todelliseksi ongelmaksi. Aluksi jopa epäilin, että tämä on jotain läppää, mutta ei taida olla.

Uusi tyyppi ei tee juuri mitään, istuu 70% ajasta ja muka tutkii papereita, vaikka ei saa mitään aikaiseksi.

Jos pyydän tekemään jotain niin hän sanoo, ettei nyt ehdi ja, että voisinko hoitaa homman ihan itse.

Hän jopa juoksutti minua.

Hän saattaa huutaa minulle, että voisitko hänelle kupin kahvia :0.

Tämän todellakin pitäisi mennä toisin päin ja tämä ihminen kyllä tietää sen, hän on todella laiska ja itsekäs, ylipainoa reilusti, joka omalta osaltaan passivoi.

Miten nostan tämän asian esille. Normaali puhe tai vihjailu ei näytä toimivan, hän saattaa jopa sanoa vastaan minulle, että en ole pomo, pelkkä esimies, mutta olen häntä ylempi, mutta hän selvästi kapinoi auktoriteettiä vastaan.

Heti, kun omistaja saapuu tänne muuttuu ääni kellossa, hän ponkaisee ylös tuolistaan ja vaikuttaa ahkeralta ja kehuu, kuinka hyvin täällä pärjätään.

En vielä haluaisi kannella pomolle, mutta kohta on pakko.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitänyt perehdytyksen? Se kuuluu tehtäviisi, jos oikeasti olet esimies. Ja asennevammaiset alaiset pistetään pois koeaikana. 

Sinä olet itse halunnut pompottaa häntä! Osui nyt omaan nilkkaan.

Vierailija
22/22 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että yritit pomotella ja pieleen meni. Tai luultavammin provo. Mä hakisin varmaan promillemittarin jos pomo alkaisi komentelemaan. Eikä tuolla ole siihen tarvetta kun ihmiset osaa tehdä ilman että joku käskee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla