Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nykyhallituksen kirjailuissa ei ole järjen hiventä; pakko-ja orjatyökö on parasta sosiaaliturvaa? hah!

Vierailija
10.12.2023 |

lobbarit mukana luulee että maan tuottavuus, muukin kuin talouden "kehitys" lähtisi "nousuun" kun sanellaan neuvotteluista oman mieleinen, mielivaltaan perustuva ratkaisu.

tyhmää.

Kommentit (255)

Vierailija
101/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Miksi meidän ahkerien pitäisi elättää laiskoja?

Koska se on velvollisuutesi. Lisäkdi autat torjumaan rikollisuuden kasvua. Raha rauhoittaa, rahalla lähtee nälkä ja epätoivoiset ajatukset pois.

Mulla ei ole mitään velvollisuutta elättää yhtäkään ventovierasta ihmistä, eikä kellään muullakaan veronmaksajalla 

Voi muru kun sitä et sitä voi päättää. Paitsi jos teet pimeää työtä. Siihen itse kannustan ihmisiä. Fiksummat vielä samaan aikaan saa sitä veronmaksajien tukea.

Siksi äänestin kuule kokoomusta ja äänestän jatkossakin. Onneksi kokoomuksen kannatus on korkeampi kuin sdpn 

Hemmetin hyvä asia.&nbsp

Ei ole enää 3 vuoden päästä. Loppujen lopuksi ihmiset mieluummin syövät jotain ja asuvat jossain, kuin uhraavat itsensä poliittiselle ideologialle.

Vierailija
102/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat havaintoni hallituksen politiikasta ovat pelkästään positiivisia. Jo oli aikakin saada terveiden arvojen murros käyntiin.

Ansaitset joutua työttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Niinpä. Olen kirjoittanut tällekin palstalle ties kuinka monta kertaa kuinka esimerkiksi hitsareista on huutava pula. Koulutuskin järjestyy te-palveluna eikä kestä kauaa. Mutta kun silloin täytyisi oikeasti mennä sinne töihin 

Ja luulet, että kaikki pystyvät hitsaamaan... Ja noissakin paikoissa on aina enemmän hakijoita kuin sinne otetaan. Samaa huutivat UPM ym. yhtiöt, että kova pula on, mutta silti hakijoita oli enemmän kuin haastatteluihin kutsuttiin. Eli edelleen jäi paljon työttömäksi.

Jos ei sulla tahdistinta ole, niin taatusti pystyt hitsaamaan. Kyse on vain siitä ettet tahdo lähteä töihin 

Kukapa haluaisi mennä ammattiin, jonka työntekijät ovat iholtaan ra

Kuka hoitaa kaikki matalapalkkatyöt kun jokainen on kouluttautunut ja mennyt parempiin töihin?

Vierailija
104/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun työttömät palstavaja kit ulisevat.

Lisää lisää!

Vierailija
105/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Niinpä. Olen kirjoittanut tällekin palstalle ties kuinka monta kertaa kuinka esimerkiksi hitsareista on huutava pula. Koulutuskin järjestyy te-palveluna eikä kestä kauaa. Mutta kun silloin täytyisi oikeasti mennä sinne töihin 

Ja luulet, että kaikki pystyvät hitsaamaan... Ja noissakin paikoissa on aina enemmän hakijoita kuin sinne otetaan. Samaa huutivat UPM ym. yhtiöt, että kova pula on, mutta silti hakijoita oli enemmän kuin haastatteluihin kutsuttiin. Eli edelleen jäi paljon työttömäksi.

Jos ei sulla tahdistinta ole, niin taatusti pystyt hitsaamaan. Kyse on vain siitä ettet tahdo lähteä töihin 

Kukapa haluaisi me

Kuka hoitaa kaikki matalapalkkatyöt kun jokainen on kouluttautunut ja mennyt parempiin töihin?

Itärajan takaa tulevat kehitysmaalaiset.

Vierailija
106/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat keskustelijat! Haluaisin muistuttaa teitä siitä, että nykyinen hallitus ei lentänyt Arkadianmäelle ulkoavaruudesta, vaan sen valitsi SUOMEN KANSA.

Minä en valinnut heitä enkä ole antanut mandaattia toimia kuten he toimivajt ja he eivät ole  minun hallitukseni. 

Vierailija
107/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat keskustelijat! Haluaisin muistuttaa teitä siitä, että nykyinen hallitus ei lentänyt Arkadianmäelle ulkoavaruudesta, vaan sen valitsi SUOMEN KANSA.

Alle 50 prosenttia äänesti hallituspuolueita.

Reilusti alle 50 %.

On naurettavaa puhua kansan mielipiteestä kun 28 % jätti äänestämättä. Suurin puolue on nukkuvien puolue. Kokoomuksen, persujen ja SDPn erot ovat niin pieniä, että voivat johtua jo pelkästään sairastumisista äänestyspäivänä.

Nukkuvien puolue 28 %

Kok 20,8 % 

PS 20,1 %

SDP 19,9 %

Äänestämättä jättäminen on kannanotto, jota ei pitäisi jättää huomiotta. Iso osa ihmisistä kokee, että nykyisissä puolueissa ei ole yhtään heidän asiaansa ajavaa. Moni äänistäneistä kokee samoin. Itsekin äänestin pienintä pahaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut.

Vierailija
108/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sulla tahdistinta ole, niin taatusti pystyt hitsaamaan. Kyse on vain siitä ettet tahdo lähteä töih

Se aito, tosi kokoomuslainen unelma. Näitähän he rakastavat omia kansalaisia enemmän.

Vierailija
109/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat havaintoni hallituksen politiikasta ovat pelkästään positiivisia. Jo oli aikakin saada terveiden arvojen murros käyntiin.

Hyvin empatiakyvyttömän kommentti. Miksi toivot jollekin pahaa?

Vierailija
110/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin tukiloisimisen loppumista, ja niin äänestän jatkossakin.

Minä puolestani aion äänestää sinulle kovia veroja jatkossakin.

Minä aion äänestää itselleni kovia veroja, Kuulun ylimpään tulodesiiliin ja teen paljon töitä. En hyvksy nykyhallituksen menoa, vaan aion puolustaa hyvinvointivaltiota jatkossakin.

Samaa mieltä. Meistä akateemisesti koulutetuissa (ei sama asia kuin korkeakoulutettu), kuten tämä edellenenkin postaaja mitä todennäköisemmin on, löytyy sen verran jo laaja-alaista sivistystystä ja näkökulmaa, että ymmärtää. kuinka suuri silkan tuurin osuus asioissa on.

Itse maksan nurisematta veroni, vaikken aivan ylimpään desiiliin ylläkään ja olen sitä mieltä, että veroja ei tässä tilanteessa todellakaan tule vähentää muilta kuin kaikkein pienituloisimmilta. Päinvastoin.

Pilasin sitten sunnuntain lueskentelemalla näitä usein äärimmäisen  yksi- ja puusilmäisiä ulostuloja. Mikähän elämässä on monella mennyt niin pahasti pieneen, että pitää käydä heikompien kimppuun?

Vierailija
111/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sulla tahdistinta ole, niin taatusti pystyt hitsaamaan. Kyse on vain siitä ettet tahdo lähteä töih

He huomaavat ettei niillä aloilla työnteko kannata ja he kouluttautuvat jos eivät jo ole ja näin ei ole matalapalkka-aloille vieläkään työntekijöitä. Mitä sitten tehdään?

Vierailija
112/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa haluaisi me

eriväriset ja slaavia puhuvat ihmiset. Huom ihmiset.

Vierailija
113/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Olenhan kuitenkin Perussuomalaisten kannattaja ja äänestäjä.

Vierailija
114/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Ja tiedät sen. 😉

Vierailija
115/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Sää ootkin huumorimiehiä.

Jos oikea käsi on halvaantunut, niin vasemmalla voi hitsata menemään ja jos vasenkin käsi halvaantui, niin sitten voi käyttää suuta tai varpaita. Niinkö ajattelit?

Vierailija
116/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Ja tiedät sen. 😉

Empatiakyvyttömät äänestävät persuja.

Vierailija
117/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Miksi meidän ahkerien pitäisi elättää laiskoja?

Koska se on velvollisuutesi. Lisäkdi autat torjumaan rikollisuuden kasvua. Raha rauhoittaa, rahalla lähtee nälkä ja epätoivoiset ajatukset pois.

Mulla ei ole mitään velvollisuutta elättää yhtäkään ventovierasta ihmistä, eikä kellään muullakaan veronmaksajalla 

Voi muru kun sitä et sitä voi päättää. Paitsi jos teet pimeää työtä. Siihen itse kannustan ihmisiä. Fiksummat vielä samaan aikaan saa sitä veronmaksajien tukea.

Siksi äänestin kuule kokoomusta ja äänestän jatkossakin. Onneksi kokoomuksen kannatus on korkeampi

Niinhän sinä raukka luulet 

Vierailija
118/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en valinnut heitä enkä ole antanut mandaattia toimia kuten he toimivajt ja he eivät ole  minun hallitukseni. 

Valitettavasti kuulut vähemmistöön, demokratiassa onneksi kuunnellaan enemmistöä 

Vierailija
119/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet pois niin alkaa normityö kelpaamaan elättivätyksille. Jos ei työtä löydy niin voivat alkaa yrittäjiksi tai suksia v*ttuun Suomesta. Miksi työttömiä pitäisi elättää ilman mitään vastiketta?

Yhteiskuntarauhan ja turvallisuuden vuoksi. 

Vierailija
120/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 50 prosenttia äänesti hallituspuolueita.

Reilusti alle 50 %.

On naurettavaa puhua kansan mielipiteestä kun 28 % jätti äänestämättä. Suurin puolue on nukkuvien puolue. Kokoomuksen, persujen ja SDPn erot ovat niin pieniä, että voivat johtua jo pelkästään sairastumisista äänestyspäivänä.

Nukkuvien puolue 28 %

Kok 20,8 % 

PS 20,1 %

SDP 19,9 %

Äänestämättä jättäminen on kannanotto, jota ei pitäisi jättää huomiotta. Iso osa ihmisistä kokee, että nykyisissä puolueissa ei ole yhtään heidän asiaansa ajavaa. Moni äänistäneistä kokee samoin. Itsekin äänestin pienintä pahaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut.

Aina jätetään paljon äänestämättä, joten siihen on aivan turha vedota. Mitäs eivät äänestä. Toisekseen, niin se menee suurimmassa osista hallituksista, että siellä on vain pienen osan kansasta edustus ja sekin edustus päättää aivan mitä sattuu.

Nyt on sentään edes jossain määrin realiteetteihin perustuva hallitus, joka ei kiellä ongelmia ja kuvittele, että rahaa tehdään loputtomiin printtaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi