Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nykyhallituksen kirjailuissa ei ole järjen hiventä; pakko-ja orjatyökö on parasta sosiaaliturvaa? hah!

Vierailija
10.12.2023 |

lobbarit mukana luulee että maan tuottavuus, muukin kuin talouden "kehitys" lähtisi "nousuun" kun sanellaan neuvotteluista oman mieleinen, mielivaltaan perustuva ratkaisu.

tyhmää.

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuilla elättää porukkaa, joka voi ansaita itse elantonsa?

Vierailija
22/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen hallitus on pelkkä EK:n sätkynukke.

Ei sillä mitään omia tavoitteita ole. Se järjestää nyt yrityksille ilmaista, siis veronmaksajien maksamaa työvoimaa, koska EK niin haluaa.

Ihan tarkoituksella tekee pienituloisten töissä käymisestä mahdotonta, jotta voi velvoittaa heidät "vastikkeellisen sosiaaliturvan" nimissä tekemään työnsä ilmaiseksi.

Ihana uudistus, joka nyhdetään suoraan veronmaksajien taskuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa ei saa pärjätä tuilla tai työllä. Pitää varmaan kuolla pois

Suurin osa työssäkäyvistä pärjää aivan hyvin edelleen.Tukiluusereilta pitääkin leikata.

Ja miten he koskaan pääsevät omilleen ja töihin? Eivät ainakaan leikkaamalla. Meillä on hyvin koulutettuja ihmisiä tuilla, koska he eivät hakemisestaan huolimatta saa töitä. Ennemminkin työnantajia pitäisi velvoittaa palkkaamaan työttömiä ja etenkin heitä, jotka hakevat ensimmäistä työpaikkaansa.

Vierailija
24/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallitushan haluaa juuri kaikki tuet pois. Ne haluaa kaikki pätkätöihin, eli jokaiselle kolme työtä, joilla sitten ehkä pärjää, jos pärjää.

Aiemmin määräaikaisuus oli tilapäistä, mutta uusi hallitus aikoo tehdä siitä pysyvää

Jos ei kokopäivätöitä saa niin tehdään enemmän pätkätöitä.Ihmiset ovat oppineet aivan liikaa elämään tuilla ottamatta itse vastuuta elämästään.kuten muualla tehdään.

Vierailija
25/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se tukien leikkaaminen lisää työpaikkoja? Mikä on tuo logiikka tämän hallituksen kanssa.. ainiin, eihän heillä ole muuta logiikkaa kun matikkakin on mallia 2+3=7

Vierailija
26/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä nätisti pyytämälläkään saa töihin, joten raahataan väkisin sitten. Lopettakaa parku.

Ihanko totta? Tuhat työhakemusta tuotti 10 haastattelua, mutta aina valittiin joku toinen.

Terveisin maisteri

Vierailija
27/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa ei saa pärjätä tuilla tai työllä. Pitää varmaan kuolla pois

Suurin osa työssäkäyvistä pärjää aivan hyvin edelleen.Tukiluusereilta pitääkin leikata.

Ja miten he koskaan pääsevät omilleen ja töihin? Eivät ainakaan leikkaamalla. Meillä on hyvin koulutettuja ihmisiä tuilla, koska he eivät hakemisestaan huolimatta saa töitä. Ennemminkin työnantajia pitäisi velvoittaa palkkaamaan työttömiä ja etenkin heitä, jotka hakevat ensimmäistä työpaikkaansa.

No sitten kannatta miettiä mitä opiskelee ja ottaa huomioon myös alan työllisyys.Ja miettiä kannattaako kouluttautua liikaa.

Vierailija
28/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ei ole mielestäni kohtuutonta että tukien vastineeksi vähän jotain joutuu tekemäänkin. Ilmainen raha passivoi.

Sinunkin työsi tekee kohta joku ilmainen työntekijä. Ei kannata maksaa palkkaa kun ilmaiseksikin saa tekijöitä.

Vierailija
29/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€ tulee palkkaa käteen kuukaudessa. Ei ole mitään ongelmia yksin pärjätä omakotitalossa. Itseasiassa puolet jää säästöön ja sijoituksiin. TV. TYÖntekijä.

Vierailija
30/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ei ole mielestäni kohtuutonta että tukien vastineeksi vähän jotain joutuu tekemäänkin. Ilmainen raha passivoi.

Entä jos olisit itse samassa tilanteessa? Sinulla olisi useampi tutkinto, mutta et vain saa työtä. Opintolainat niskassa, mutta ei palkkaa näköpiirissä. Miltä sinusta tuntuisi silloin?

Vierailija
31/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos persut!

Persut kusetti omia äänestäjiään. Se kostautuu seuraavissa vaaleissa. Tämä temppu ei unohdu.

Eivät kusettaneet. Oikea meininki.Itse olen tehnyt ysärillä laman aikaan, korkeakoulutettuna hampurilaisbaarissa töitä, koska halusin elättää itse itseni ja perhettäni. Suosittelen samaa sinulle. Mikä luulet olevasi, että muut sinut elättäisivät?

Suosittelen tutustumaan siihen, että mitä töitä on tarjolla. Jos ei ole muuta kuin puhelinmyyntityötä käytännössä ilmaiseksi, niin elätä siinä perhettä.

Harmi, jos näin on. Tuntuu vaan hullulta, että puhutaan työvoimapulasta ja toisaalta kerrot, että vain puhelinmyyntiä on tarjolla. 

Vierailija
32/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt asiat täysin nurinpäin.

Jokaisella on vapaus tehdä töitä tai olla tekemättä, mutta kenelläkään ei myöskään ole pakkoa tehdä työtä sinun puolestasi.

Vierailija
33/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos persut!

Persut kusetti omia äänestäjiään. Se kostautuu seuraavissa vaaleissa. Tämä temppu ei unohdu.

Eivät kusettaneet. Oikea meininki.Itse olen tehnyt ysärillä laman aikaan, korkeakoulutettuna hampurilaisbaarissa töitä, koska halusin elättää itse itseni ja perhettäni. Suosittelen samaa sinulle. Mikä luulet olevasi, että muut sinut elättäisivät?

Suosittelen tutustumaan siihen, että mitä töitä on tarjolla. Jos ei ole muuta kuin puhelinmyyntityötä käytännössä ilmaiseksi, niin elätä siinä perhettä

No jos haluaa asua jossain korvessa niin siellä ei varmaan olekaan muuta.

Vierailija
34/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä äänestettiin, tätä saatiin.

Ei äänestetty. Äänestettiin" köyhiltä ei leikata! " Onko huono muisti? 

Vierailija
35/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteillejättöä tapahtuu. Perskokkarit tappavat vanhukset ja työttömät nälkään/janoon/kylmään/hoidon puutteeseen. Samaa sopii antaa heille takaisin. Eli jos kokkari tarvitsee apua, niin monota sitä naamaan ja ryöstä se ja valehtele päälle jotain kokkarin suusta tullutta Etuovi.com -tasoista liioittelua.

Vierailija
36/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteelliset uudistukset ja työnteon kannusteiden lisääminen ovat välttämättömiä jotta se lapsiemme tulevaisuus olisi parempi.

Laiskottelulle ja netissä roikkumiselle laitettava piste ja ihmiset oikeisiin töihin.

Vierailija
37/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tai solidaarisuutta saavat sen verran, mitä tilaavat. Eli naurua päälle, ja toivottavasti moni kokkareita äänestänyt vanhus hukkuu omaan pskaansa.

Vierailija
38/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeistolainen ja pidän nykyhallituksen toimia järkyttävinä.

Vierailija
39/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Entä jos olisit itse samassa tilanteessa? Sinulla olisi useampi tutkinto, mutta et vain saa työtä. Opintolainat niskassa, mutta ei palkkaa näköpiirissä. Miltä sinusta tuntuisi silloin?

Katsoisin peiliin, miksi minulla on monta tutkintoa eikä töitä. Kun yksi tutkinto riittää hyvin useimmille työllistymiseen.

Tyhmiä valintoja opiskella jotakin hömppää, ja se jäädä työttömäksi.

Vierailija
40/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000€ tulee palkkaa käteen kuukaudessa. Ei ole mitään ongelmia yksin pärjätä omakotitalossa. Itseasiassa puolet jää säästöön ja sijoituksiin. TV. TYÖntekijä.

No minulle kelpaisi kyllä 1500 käteen kuukaudessa paremmin kuin hyvin. Tekisin vaikka sinunkin työsi halvemmalla. t: wannabe-työntekijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme