Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa aloittaa eräässä työpaikassa koska olen luonteeltani hiljainen ja herkkä.

Vierailija
10.12.2023 |

pelottaa jos joku ottaa minut silmätikukseen. Oikeasti haluaisin vain tehdä työni rauhassa. En osaa myöskään jutella ihmisten kanssa luonollisesti. Mutta työni osaan tehdä. Minua on aikaisemmassa työpaikassani kiusattu... Voiko töistä potkia ulos, jos en tule toimeen "ryhmässä" muiden kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä uudessa paikassa joku miehenkörmy ottaa sun kaikki reiät jossain varastokopissa. Sitten opit talon tavoille.

Vierailija
2/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Kerran vain uskallat vetää esimiestä oikein kunnolla turpaan niin ujous karisee ja saat myös työkavereiden kunnioituksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäiset vuodet nykyisessä työssä aika hiljainen ja koitin keskittyä vain työhöni. Porukka vaihtui hieman ja sen myötä ilmapiiri terveempi. Nyt koen olevani tasavertainen ja osa meidän porukkaa, enemmän avautunut omistakin asioista ja ystävystynyt parin kanssa. Töissä on mukavaa.

Anna itsellesi aikaa sopeutumiseen. Ole ystävällinen ja kohtelias, et menetä mitään. Pidä omat rajat. Älä ikinä, koskaan lähde selän taakse juoruiluun mukaan, vaikka voi olla vaikeaa jos täytyy "valita puolensa". Naisvaltaisten alojen ongelmia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä