Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestäni sossut ja hyväosaiset vois kokeilla kodittomuutta 3kk

Vierailija
10.12.2023 |

Järjestettäisiin tositeeveenä. Seurattaisiin tilannetta. Eri kaupungit/kunnat edustettuina.

Rikottaisiin yksityisyys. Pakotettaisiin ylhäältämäärättyihin palveluihin. Vietäisiin väkisin osastolle. Ei annettaisi terveyspalveluja. 

Stalkattaisiin. 

Hakattaisiin ja vietäisiin omaisuutta. Rai"""

Mitäs sanotte? 

Minun mielestäni loistava formaatti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ne laiskat lurjukset jotka ovat päätyneet kodittomiksi saavat tikahtua ihan keskenään. Kunnon ihmisillä on hyvä elämä.

Vierailija
2/4 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ? Ainakin täällä on nämä asunnottomat ihan omien syiden vuoksi kadulla, jos ei maksa asunnostaan ja elää epäsosiaalista elämää joutuu ulos. Miksi siis meidän jotka maksetaan asuminen ja ei olla epäsosiaalisia pitäisi kadulla asua ? Tiedän tapauksia joille on asuntokin hommattu eikä siinä muutamaa kuukautta pidempään onnistunut asumaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että sossut ja hyväosaiset eivät ikinä ole olleet huono-osaisia? Kasvoin itse alkoholistivanhempien kanssa ja meillä ei todellakaan ollut rahaa edes välttämättömyyksiin, täysi-ikäisyyteen asti elin yhden vanhemman sossutukien varassa. Nykyään olen hyvätuloinen enkä aio olla siitä pahoillani vaikka tiedänkin mitä köyhyys on.

Vierailija
4/4 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ilmoittautunutta/puoltajaa. Kumma juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan