Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku yllättänyt kesken sooloseksin?

Vierailija
06.12.2023 |

Kerrohan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä. Olin super nolona. Aamustondarin kanssa veski-kylppärissä. Luulin, että hän oli jo lähtenyt. Yritin ensin kusta ja sitten kun se ei onnistunut, homma meni runkkailuksi. Toinen siinä sit ottaa housunsa alas ja pyytää panemaan. En voinut vastustaa. Polvet huusi hoosiannaa lattialla ja tytön selkä. Mieletön orgasmi. En tiedä miksei menty sänkyyn..

Vierailija
2/10 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin siivooja. Oli ilmeisesti koputellut jo muutaman kerran mutten keskittyneisyydestä omiin askareisiin kuullut koputuksia. No hän tuli sisään ja samalla ovi jäi auki-käytävällä meni muita asukkaita. Keski-ikäiselle miehelle äärimmäisen noloa, myös se että nää muut asukkaat näki minut askareissa, mutta minä en nähnyt heistä kuin hahmot. Jostain syystä ei tehnyt mieli aamiaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo useammankin kerran. Muutaman kerran kyllä olen tarkoituksella "jäänyt kiinni"

Vierailija
5/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
6/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
7/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä.

Vierailija
8/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
10/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystävä kerran yllätti. Nolostuin ja yritin vetää housut ylös, mutta hän pyysi jatkamaan ja kysyi vielä että saako katsoa. Tottakai sai katsoa ja alkoi hän siinä itsekin hieroa itseään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän