Pakko hehkuttaa ihanaa kirppislöytöä!
Toissa päivänä päätin pikasesti piipahtaa yhelle suosikkikirppiksistäni sillä aikaa kun poika oli mummun kanssa ulkoilemassa. Yhtäkkiä silmiini osui tämä kauan etsimäni aarre eli Legon omenamatosoittorasia. Se pilkisti yhden pöydän alahyllyltä. Tein kyllä semmosen spurtin kyseiselle pöydälle, että oli varmaan huvittava näky:) Jos nyt joku sattui näkemään! Poimin aarteen heti talteen, se maksoi vaan yhden euron. Uskoin sen soittotoiminnon olevan rikki, kun oli niin halpa, mutta hyvinpä se vaan pelitti ja oli muutenkin oikeen siistissä kunnossa! Ja onneks poikakin näytti kovasti pitävän " uudesta" lelustaan. Mieskin tokas, että pienelläpä se mamma saadaan joskus tyytyväiseks;)
Tässäpä voiskin vähän tehä samalla gallupia eli parhaat löytönne kirppikseltä?
Kommentit (14)
nauhalliset nahkakengät ostin aikoinaan 2eurolla. Olivat punaiset ja siksipä meidän pojalla on ollut kirkkaanpunaiset ensikengät ;)
Löysin loppukesästä naapurikirppikseltä uudenveroiset Reimatecin talvihaalarit 10 eurolla eli hieno löytö!
T: Hemppu
Brion välikausipuku ja ihana H&M sadetakki. Kaikki ihan huippukunnossa, siistejä, vähän käytettyjä. Nämä siis samalta myyjältä ja pyysi yhteensä 17¿. Olisin voinut tuplahinnan maksaa =)
10 eurolla ja anita tukiliivi 10e. Molemmat kuin uusia, liekkö edes käytetty kuin pari kertaa.
En edes aiemmin kerännyt sitä mutta ostin kirpparilta aivan uudenveroisia 4 mukia, 6 kahvikuppia alus- ja leipälautasineen yhteensä 45 euroa! Kyllä oli kans tämä mamma yhtä hymyä!
Onnea hyvästä löydöstä.
Mun paras löytö on kyllä kakkosasunnon paikkakunnalta - 7 kpl Rörstrandin Diné luuposliinisia kuppeja 7 euroa. En tiedä minkä nuo olisivat maksaneet uusina ykköslaatuisina (Arabian tehtaanmyymälässä olen joskus nähnyt kakkoslaatuisia), mutta veikkaanpa että johonkin 20-30 euron väliin vähintään hinta olis mennyt kappaleelta.
on kyllä travalle remu 80cm haaari 7¿ ja aivan uuden veroinen. Suurennuslasilla piti katsoa, että näkyy kuluma polvissa. Ja tämä porvoon lastenvaatteiden/tarvikkeiden kirpparilta.
Saunakairan sammakko pyyheliinarengas. Uutta vastaava ja maksoi 0,50¿! Olin jo hiplannut samanlaista stockalla, hinta muistaakseni yli 10 euroa. Saivat isä ja poika vessaansa samanlaiset sammakot!
Rukan uudenveroinen sadetakki hintaan 2e. Olin tyytyväinen. Itelle talvisaappaat joskus aikanaan 10v sitten 10mk ja käytössä ovat edelleenkin.
Oon ollut aikanaan tosi iloinen kaikista tekemistäni sadevaatelöydöistä. Kun on ostanut saappaat eurolla, sadetakin eurolla ja kurahousut 3 eurolla niin on NIIN ihanaa kattoa kaupassa uusien hintoja. Samoista kun maksaisi uutena noin 40 euroa.
Sunnuntana olin pitkästä aikaa kirppiksellä ja olen tosi iloinen hyväkuntoisista sukkahousuista ja kaksista housuista. Yhteensä 5 euroa. Olen jo niin tottunut että 98 cm:n vaatteita harvoin löytyy...riittävän hyvä kuntoisia siis.
Kirppislöydöt on IHANIA!
Minä ostan kirpparilta vain lasitavaraa ja koruja.
Paras löytö on ollut eräs maailman kuulu hedelmäkulho täysin ehjänä hintaan 8e. Samaista kulhoa saa ostettua nyt halvimmillaan 35e. Jos britteihin sen myisi, siitä saisi vielä reilusti enemmän.
On löytynyt myös kalevalakorun kaulakoru hintaan 5e...
Baby Björnin korokepalli, uudenveroinen ja hintana vain 1,8e !!! samaa olin katsonut Cittarissa samoihin aikoihin jotain 20e hintaisena..