Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko kysyä miesystävältäni?

Vierailija
04.01.2007 |

Haluaisin mitata hänen vehkeet? Mielestäni hänel on melko kookas, juuri minulle sopiva, mutta haluaisin tietää mitat, ihan uteliaisuuttani.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tunnet miehesi paremmin kuin muut täällä.. Meinaan että miten hän siihen suhtautuu.

Esitä asia niin, että pidät hänen kaluaan kookkaana ja olet aina miettinyt minkä mittainen se on.

Tai sitten jätät ompelutarvikkeet " vahingossa" sängyn viereen ja ehdotat leikilläsi mittausta.

Vierailija
2/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan esität asian samaan sävyyn kuin tällä palstalle, että " se on niin komea ja iso, että tahtoisin mitata..."

t. mään, on antanut mitata jos sitä on nätisti kysytty vaikka samalla mittauskohdetta suukotellen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yx kesän panokavereista kertoi ite mittansa (16cm). siitä oppineena osasin hyvin arvioida mieheni mitan (16-17cm) ja nyt tiedän mikä on keskimittainen (=mulle sopiva, jos on paksuuttakin, koska mies tuntuu passelilta kaikin tavoin). ja varsin hyvin tiedän, että mulle iso kalu on >18cm, koska se tuntui tässä jokin aika sitten jo hurjalta (kunnon panossa)...

kyl mä ihan leikilleen voisin kysyä kumppanilta et mitataanko, miksei? huumoria.

Vierailija
4/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kehtaanko kysyä miesystävältäni?

Haluaisin mitata hänen vehkeet? Mielestäni hänel on melko kookas, juuri minulle sopiva, mutta haluaisin tietää mitat, ihan uteliaisuuttani.

Mitä tarkoitusta varten tarvitset tiedon? Tällä palstalla tai kavereille kerrottavaksi?

Miten seksuaalinen käyttäytymisesi muuttu / mihin asiaan mittaustulos vaikuttaa? Entä jos mielessäsi ollut arvio ja todellinen mittaustulos heittävät pahasti - järkkyykö mielesi...entäpä miehesi mieli?

Saako miehesi mitata - ihan noin tasapuolisuuden vuoksi - sinun mittojasi, tiukkuutta, syvyyttä jne.?

Vierailija
5/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin sitten tsekkaat mittanauhan kanssa mitan käsivarrestasi...

Vierailija
6/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myöhemmin sitten tsekkaat mittanauhan kanssa mitan käsivarrestasi...

Ei toimi. Tulee parin sentin virhe tosi helposti tuolla tavalla.

Eikö sitä nyt hitto voi vaan mitalla mitata? Kunhan sanot että mittaat koska se on niin iso ja siksi sinua kiinnostaa.

Vierailija
7/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrot sitten tuloksen täällä, alkoi meinaan tavallaan kiinnostaa, että minkäkokoinen se sitten on.

Vierailija:

Kunhan sanot että mittaat koska se on niin iso ja siksi sinua kiinnostaa.

Vierailija
8/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kerrot sitten tuloksen täällä, alkoi meinaan tavallaan kiinnostaa, että minkäkokoinen se sitten on.

Tuli ihan sama mieleen :) Muista kertoa sitten!

Vierailija
9/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä kerään rohkeuteni ja kysyn miten on. Jos uskotte ettei miehisyys koe kolausta... Vaik kylhän nyt jokanen mies tietää onks itel iso vai ei. Ja kovasti olen aina kehunu hänen varustusta.

Vierailija
10/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän silmäilee toistensa peniksiä julkisissa saunoissa, suihkuissa jne. pelkästään lepotilassa (toivottavasti!) ja lepotilan mitta on ihan eri asia kuin stondiksen.

Eli siis jollakin voi olla tosi iso löysänä, muttei sitten seisokissa kasvakaan suhteessa yhtä paljon, kuin jonkin ns. pienimunaisemman kalu.

Vierailija
11/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... ja lepotilan mitta on ihan eri asia kuin stondiksen.

Pakko kertoa tähän tarina elävästä elämästä. Joskus murkkuina runkkailtiin suihkussa koristreenien jälkeen. Yhden kaverin muna ei kasvanut stondiksessa pituutta yhtään. Tuli vaan paksummaksi :) Ja oli muuten lepotilassa ehkä toiseksi suurin mitä oon koskaan nähny!

Ihan vaan esimerkkinä. Muuten kyllä lepotilassa iso muna näyttää paremmalta.

Vierailija
12/16 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä tarkoitusta varten tarvitset tiedon? Tällä palstalla tai kavereille kerrottavaksi?

Miten seksuaalinen käyttäytymisesi muuttu / mihin asiaan mittaustulos vaikuttaa? Entä jos mielessäsi ollut arvio ja todellinen mittaustulos heittävät pahasti - järkkyykö mielesi...entäpä miehesi mieli?

Saako miehesi mitata - ihan noin tasapuolisuuden vuoksi - sinun mittojasi, tiukkuutta, syvyyttä jne.?

*reps*kops* taidat olla tod. pienimunainen mies/sellaisen vaimo :D

Vierailija
13/16 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli sama mieleen.. Mutta saahan sitä mies antaa samalla mitalla.

Tarkoitan sitä, että sellainen akka jolle paidan pois ottaminen uimarannalla on traumaattista, ei ainakaan mun kullia mittaile. Joissain naisissa vituttaa sellainen teennäinen itsetunto, jota pidetään yllä pippelijutuilla. Ulkonäöstä, painosta jne ei saa edes huomauttaa, mutta kulleja kyllä mittaillaan.

Vierailija
14/16 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Auts, osuiko arkaan paikkaan :)

Ei osunut.

Vastauksesi tyyli paljastaa yleisen typeryyden joka useilla tälläkin foorumilla olevilla naisilla on. Ei vastata itse kysymykseen vaan pistellään näitä " Auts, osuiko arkaan paikkaan" kysymyksiä oikein hymiöllä ja sitten muutama *reps*kops* perään. Aina kun nainen ei osaa asiallisesti vastata niin tuleen näitä " arka paikka" -heittoja.

Eräässä toisessa viestiketjussa nainen ihmettelee, että mitä miehet tällä palstalla tekee? Ikään kuin tämä palsta olis tarkoitettu vain naisille ja heidän loanheitolleen ja ivailuilleen miehiä kohtaan. Tyypillistä onkin, että lähes joka toisessa ketjussa miestä mittaillaan vähän sieltä sun täältä, ikään kuin mies siitä mittailusta ja sen tuloksista jotenkin paranisi tai huononisi.

Taidatkin olla isovittuinen lesbofeministi ;: :D

(huomaa, laitoin pari hymiötä mukaan tuohon viimeiseen kommenttiin, silloinhan tuo lausahdus ei ole niin loukkaava, vaan hauska tokaisu - naisten logiikkaa osa 101)

Vierailija
15/16 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan haluan mitata, vaikka jo senkin takia etteä miehen itsetunto nousis. Joo ja tosta naisen mittaamisesta, mä tiedän että mun paikat on kahden perättäisen raskauden jäljiltä ehkä viel löysät ja varmaan tietää mieskin sen. Ei sitä mitalla tarvi todeta =) No toisaalta miks se pitäis mitalla todeta että miehellä on iso? Olkoon vaan mun päähänpinttymä. ap

Vierailija
16/16 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä noista *reps*kops*hymiö* -kommenteista. Arkaan paikkaan? Kyllä seksuaalisuus on jokaiselle jollain tavalla arka paikka, väitti mitä tahansa.

Kyllä tällä palstalla kirjoittelee pienimunaiset, läskit, löysäpillut ja kaljamahat. Entä sitten? Jos asioista keskustellaan rakentavasti ja ongelmat uskaltaa myöntää, niihin voi myös vaikuttaa.