Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roska-auto kävi astiat tyhjentämässä

Vierailija
06.12.2023 |

Mahtanevatko näin itsenäisyyspäivänä, yleensä siis vapaapäivä päivätöissä,  saada  sunnuntaikorvauksen myös  vai arkipyhäkorvauksen vai miten ?  Vähän oon tipahtanut näistä eläkeläisenä 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sulle loinen kuulu millään tavalla. Menisit töihin itse loisimasta minun rahoilla. 

Vierailija
2/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat korvauksen pyhätyöstä, koska muuten rikotaan lakia. Toki jossain voi jäteautoa ajaa myös yrittäjä, ei palkollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saa lailliset korvauksensa.

Vierailija
4/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin suorittaa näin pyhäpäivänä sukupuolisen kanssakäymisen.

Vierailija
5/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei sulle loinen kuulu millään tavalla. Menisit töihin itse loisimasta minun rahoilla. 

Eläkeläinen töihin? Viemään työttömän työpaikan? Sinunlaistesi järkijättöjen takia työttömyys vain kasvaa ja ihmiset käyttävät yhä enemmän loisien sinun rahojasi. Se nykyeläkeläinen on kyllä veroissaan maksanut tulevan eläkkeensä moneen kertaan jo ennakkoon.

Vierailija
6/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen töihin? Viemään työttömän työpaikan? Sinunlaistesi järkijättöjen takia työttömyys vain kasvaa ja ihmiset käyttävät yhä enemmän loisien sinun rahojasi. Se nykyeläkeläinen on kyllä veroissaan maksanut tulevan eläkkeensä moneen kertaan jo ennakkoon.

Eivät ole todellakaan maksaneet eläkkeitään vaan minä maksan ne omasta palkastani. Ei ole järkeä sulle maidon juonti antanut.

Vierailija
7/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole todellakaan maksaneet eläkkeitään vaan minä maksan ne omasta palkastani. Ei ole järkeä sulle maidon juonti antanut.

Minä eläkeläisenä maksan taas sinun lastesi päivähoidon ja peruskoulun ja aamuksi auratut tiet.  En itse käuytä muita kunnallisia palveluja - vielä ainakaan -  kuin kadut.

Maksan noin 700 kuussa ennakonpidätystä.  Takaisin saan yleensä noin 100 euroa lopullusessa verotuksessa..

Vierailija
8/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä eläkeläisenä maksan taas sinun lastesi päivähoidon ja peruskoulun ja aamuksi auratut tiet.  En itse käuytä muita kunnallisia palveluja - vielä ainakaan -  kuin kadut.

Maksan noin 700 kuussa ennakonpidätystä.  Ta

Sepä onkin korkeampaa matematiikkaa tuolle äskettäin lainaamallesi kirjoittajalle. Sinä varmaan muistat ne ysärin alun verot vähennyksineen? Työkaveri, joka teki osittaista työaikaa, sai kaikkien lapsi- ja asuntovelkavähennysten jälkeen paljon suurempaa nettopalkkaa kuin me muut täysillä tunneilla olevat työntekijät.

Vierailija
9/9 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edullisen päivähoidon.

Eläkemuijana omat lapset olivat pieniä aikana kun eivät päässeet kunnalliseen hoitoon.  Pienin jonotusnumero oli jotain 67.

Nyt kai kunbat kompensoineet yksityistä hoitoakin, ei siihen aikaan.