Kun laihduttaa niin koska rinnat alkaa pienenemään?
Olen reilusti ylipainoinen ja kuppikoko 95H. Paino on tippunut nyt 15kg eikä kuppikoossa kyllä mitään muutosta. Rintaliivejä olen laittanut seuraaviin hakasiin eli ympärys on pienentynyt, mutta muuten liivit edelleen hyvät. Luulisi, että ympärysmitan lisäksi itse rinta olisi jo pienentynyt ja alkaisi liivien kupit olla isot, mutta ei.
Toivon mukaan rinnat alkaa pienentyä kun painoa lähtee lisää. Isot rinnat on hankalat ja aiheuttaa niska- ja hartiakipuja. Mitat siis tällä hetkellä 168cm ja 111kg. Paljon on vielä pudotettavaa, mutta hiljakseen suunta on alaspäin. Olen tehnyt elämäntaparemonttia enkä laihduta millään pikadieeteillä tai lääkkeillä.
Laihduttaja
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä pienene lainkaan, vaan litistyvät ja venähtävät. Sitten laihdutuksen jälkeen joutuu leikkaukseen, kohotus tai implantit tai molemmat.
En mä mitään implantteja halua!
Laihduttaja
Olen itse hoikka, mutta minulla painon noustessa rasva tulee viimeisenä rintoihin ja lähtee ekana kun paino tippuu 😁
juuri laihduttavana voin sanoa,että itsellä rinnat pienenee ensimmäisenä ja vyötäröltä lähtee viimeisempänä :)
Minulla on b-kuppi ja rinnat pienenivät laihtuessani, sukulaisrouva, jolla iso kuppikoko, ei menettänyt rinnoistaan mitään. Ja hän toivoi sitä niskakipujen vuoksi. Toivottavasti sinulla on parempi tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on b-kuppi ja rinnat pienenivät laihtuessani, sukulaisrouva, jolla iso kuppikoko, ei menettänyt rinnoistaan mitään. Ja hän toivoi sitä niskakipujen vuoksi. Toivottavasti sinulla on parempi tuuri.
No toivottavasti joo on parempi tuuri! Ihan liian isot rinnat nämä eikä nämä kyllä sovi yhtään hoikempaan vartaloon.
Laihduttaja
Kyllä ne pienenee. Koska ylipainoa on ap sinulla aika paljon, niin menee jonkin aikaa. Varmasti on jo lähtenyt rinnoistakin, mutta mitä enemmän lähtee, niin sitä selkeämmin huomaat eron. Pudota vielä noin 20 kg, niin huomaat eron selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienenee. Koska ylipainoa on ap sinulla aika paljon, niin menee jonkin aikaa. Varmasti on jo lähtenyt rinnoistakin, mutta mitä enemmän lähtee, niin sitä selkeämmin huomaat eron. Pudota vielä noin 20 kg, niin huomaat eron selvästi.
No toivon mukaan menee näin. En halua normaalipainoisena olla isorintainen.
Laihduttaja
Joillakin rinnat on enemmän kudosta, ja joillakin enemmän rasvaa, joten ei voi tietää etukäteen miten käy.
Rasvasolujen sijoittuminen kehoon on ihan geneettisesti peritty ominaisuus. Se siis vaihtelee yksilöiden välillä paljonkin.
Mulla ei 30kg painon vaihtelulla ole mitään vaikutusta rintojen kokoon, B75 niin 55kg kuin 85kg. Perse on ja reidet leviää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoikka, mutta minulla painon noustessa rasva tulee viimeisenä rintoihin ja lähtee ekana kun paino tippuu 😁
Tämä. Paitsi ettei meinaa kertyä ollenkaan vaikka lihonkin, mutta se vähäinenkin lähtee heti pois laihtuessa. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti joo on parempi tuuri! Ihan liian isot rinnat nämä eikä nämä kyllä sovi yhtään hoikempaan vartaloon.
Laihduttaja
Selvitä saako niihin pienennysleikkauksen kunnalliselta puolelta. Niihin on aika kovat kriteerit. Tosin ei sellaista kannata tehdä ennen laihdutuksen loppua.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin rinnat on enemmän kudosta, ja joillakin enemmän rasvaa, joten ei voi tietää etukäteen miten käy.
Eli siis maitorauhaskudosta, joka ei vähene laihtuessa toisin kuin rasva.Rinnat ei lihoessa välttämättä suurene loputtomiin, vaan rasva alkaa kertyä vyötärölle.Samalla tavalla rasva lähtee ensin vyötäröltä ja vasta hoikempana rinnoista
Yleensä laihtuminen laihduttaa rintojakin, muttei välttämättä merkittävästi.
Harvoin isorintainen muuttuu pienirintaiseksi laihduttuaan.
T. Been there, done that.
Minulla lähti rinnoista viiveellä. Olin muualta jo laihtanut ja rinnat pysyneet samana, kunnes lopulta pieneni nekin.
Ei välttämättä pienene lainkaan, vaan litistyvät ja venähtävät. Sitten laihdutuksen jälkeen joutuu leikkaukseen, kohotus tai implantit tai molemmat.