Linnan juhlat. Hermot meni jo nyt.
YLE: Kuinka suomalainen olet? Tee kotitesti! Oletko sittenkään suomalainen?
Linnan juhlat kotipeli: Kättele kuin presidentti.
Linnan juhlat virtuaalitapahtuma - karhu kättelee vieraita
IS: 2 kynttilää-miksi? Syy ei selvinnyt.
Kuvat Jaana Pelkosesta
Paraatikalusto
Ylennykset
Talvisota
IL: Vaalikone
Jenni
Salen ytimekäs viesti
Rannan pilapiirros
Linnan sapuskat
Käsidesimiesten paluu
Juhlien budjettiennätys 275000€....
Plaa plaa plaa. Mua ei huvita enää mikään.
Menen peiton alle ja pysyn siellä huomisaamuun asti. Hei hei.
Kommentit (41)
Minun mielestäni itsenäisyyspäivä ei näy mediassa tarpeeksi. Haluaisin lisää, on ihanaa piehtaroida itsenäisyyspäivän juhlahumussa :)
Maikkari lähettää Uuno-elokuvan juhlien aikaan.
Se on laatuohjelmaa. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni itsenäisyyspäivä ei näy mediassa tarpeeksi. Haluaisin lisää, on ihanaa piehtaroida itsenäisyyspäivän juhlahumussa :)
Parasta on loppuviikon jälkipyykki. Ken oli maassa kaunehin? Siitä ei saa koskaan tarpeekseen.
Eikö sovi juhlamekko päällesi? Tuliko syötyä joulusuklaata. Miksi ihmeessa nuo juhlat harmittaisi, ei ole mikään pakko seurata.
Ajattelin katsoa tänään kaikki Tonttuakatemian jaksot Areenasta putkeen.
Nappailen samalla ison lekan brandyä. Aloittelen jo tässä pikkuhiljaa.
Jos loppuu, niin on kosanderi vielä varalle. Kättelyn aikaan on jo hyvät fiilikset.
Se on järkevämpää tekemistä.
Tykkään, kun juhlia laittavat myös opiskelijat. Heidän intonsa ja jännityksensä loistaa kasvoilta :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla paloi hihat jo tuosta ps-rovastista, joka pahoitti mielensä liian alhaisesta kunniamerkistä.
Sininen tulevaisuus (vai menneisyys?).
Vierailija kirjoitti:
Eikö sovi juhlamekko päällesi? Tuliko syötyä joulusuklaata. Miksi ihmeessa nuo juhlat harmittaisi, ei ole mikään pakko seurata.
Näköjään on, kun työnnetään joka tuutista.
Ja miksi Yle tekee ihan joka asiasta jonkun koneen, testin ja pelin?
Minustakin tuli nyt muka henkisesti espanjalainen. En tykännyt.
Niinpä. Mautonta oli sekin kuinka joku tositv-tyyppi selostaa kuinka hänen linnanjuhla-pukunsa on seksikäs eikä edes ihan vähääkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on loppuviikon jälkipyykki. Ken oli maassa kaunehin? Siitä ei saa koskaan tarpeekseen.
Kuka oksensi jatkoilla ja ken kouri ketäkin?
Linnanjuhlat on yläluokan kotkotuksia, jonne kutsutaan sopivasti tavallisia ihmisiä, jotta ne kiinnostaisivat taviksia ja jotta juhlien hyväksyntä olisi korkeaa. Yhdesti olen tainnut jaksaa muutaman minuutin moista töllöttää.
Vierailija kirjoitti:
En kato telsusta, huomenna näen netistä parhaimmat puvut yms.
Ja vauva-palstalta voit lukea ne pahimmat puvut ja mokat.
Itsenäinen Suomi ilman pakkoruotsia YLE:ssä kiitos! Saisimmepa itsenäisyyspäivän TV-lähetyksen ilman pakkoruotsia. Tähän päivään mennessä sellaista ei ole tapahtunut. Stubbia äänestäessä emme pääse eroon pakkoruotsista edes TV:ssä
Uutisissa kerrottiin, suomalaiset haluavat, että presidentti ymmärtää suomalaisten arjesta. Alexander Stubb on silloin viimeisin jota suomalaisten kannattaa äänestää. Stubb on elänyt ruotsinkielisessä eliittiperheessä nuorena ja myöhemmin ulkomailla. Vaimo on englantilainen ja lapsille puhutaan ruotsia ja englantia.
Hän ei tiedä mitään suomalaisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla paloi hihat jo tuosta ps-rovastista, joka pahoitti mielensä liian alhaisesta kunniamerkistä.
Vuoden ylimielisin jätkä.
Voi sentään...
Sitä hössötystä nyt kestää jonkun aikaa, kaauuu- hee- TA!
Näitä milloin mistäkin loukkaantujia ja valittajia on nykyään liikaa.
Oli se sitten kesä, talvi, vappu, joulu tai mikä vaan...
Aina virsi; Kun MÄÄ en tykkää!
Ja sitten ottavat nokkiinsa, jos ei ole samaa mieltä...
Tunnen pari tällaista, tekee mieli huutaa;
Minäpä tykkään, ihanaa🥰!