Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NO NYT! Selänne pystyttämässä piikkilanka-aitaa itärajalla! (IS)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä positiivisesti yllättynyt, että nämä Selänteen lapset ovat näin tavallisia. Olisi helposti voinut pissa nousta päähän, kun on niin rikas isä.

Vierailija
2/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä positiivisesti yllättynyt, että nämä Selänteen lapset ovat näin tavallisia. Olisi helposti voinut pissa nousta päähän, kun on niin rikas isä.

Saman huomannut. Teemu nyt on aika polleeta lukuisten autojensa kanssa yms. mutta Sirpakin niin tavis kuin olla voi, ei hienoja designvaatteita tai koruja, rakennekynsiä tai kastematohuulia, tyyliin BH:n rikkaat kotirouvat.

Lapset näyttäisivät olevan hyvin kasvatettuja ja kohteliaan oloisia, ei mitään "pappa betalar" -nousukkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Teemu nyt on aika polleeta lukuisten autojensa kanssa yms. mutta Sirpakin niin tavis kuin olla voi, ei hienoja designvaatteita tai koruja, rakennekynsiä tai kastematohuulia, tyyliin BH:n rikkaat kotirouvat.

Lapset näyttäisivät olevan hyvin kasvatettuja ja kohteliaan oloisia, ei mitään "pappa betalar" -nousukkaita.

Mitä olen lukenut niin olen saanut kuvan että Teemukin on hyvällä tavalla tavis silloin kun ei ole supertähtirooli päällä.

Sirpa on fyssari ja Teemu työskenteli päiväkodissa. Aika jalat maassa -väeltä kuulostaa.

Vierailija
4/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa Teemusta mallia, kaikki kynnelle kykenevät aitaa rakentamaan!

Vierailija
5/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa Teemusta mallia, kaikki kynnelle kykenevät aitaa rakentamaan!

Eetu Selännehän sitä aitaa rakensi, varusmiespalveluksessaan.

Vierailija
6/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänteen lapset ovat fiksuja ja hyvinkasvatettuja ja jääkiekkoilevat pojat ovat nöyriä ja haluavat tehdä parhaansa. Eivät retostele isänsä menestyksellä.

Vierailija
7/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jostain jääkiekkoilijasta on Suomelle hyötyä!

Vierailija
8/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeeemu on älykkö intellektuelli. 

Vierailija
9/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yksi pentu on ihan Paul k näköinen. Sirpan lapsi kuitenkin.

Vierailija
10/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä milloin tämä uutisoidaan maailmalla. Voi kuulostaa jenkeissä erikoiselta, että Selänteen poika asentaa piikkilanka-aitaa Venäjän rajalla.

Vierailija
11/11 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi yksi pentu on ihan Paul k näköinen. Sirpan lapsi kuitenkin.

Teemupojankin todellinen biologinen isä on kysymysmerkki, joten lienee sukuvika?