Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkopano miehen isän kanssa lauantaina

Vierailija
04.12.2023 |

Hei!

Kävi lauantai iltana niin, että saunassa panin miehen isää aika vahingossa! Minä ja se jäätiin lauteille kahdestaan ja kun mieheni siis lähti pois välistä istumasta, niin heti sen jälkeen näin isällään joka jäi viereen, niin juhlakunnossa olevan ihanan paksun ja pitkän isoterskaisesen miehen elimen!

Poikansa ei tyydytä mua kunnolla vaikka yrittää, niin mua panetti niin paljon ja pillussa oli sellanen tunne, että ei se ois lähteny, ellen ois vaan noussu ja ISTUNUT sen isänsä kullin päälle ja painanut sen pilluuni koko matkalta :(

Noin 1,5 min siinä oltiin ja keinuttelin, ja tuntu niin hyvältä..kalu oli raudan kovana ja hän laukes mun sisään, nousin siitä ja spermat alkoivat valua pillustani lauteille ja reisille.

Poikaystäväni pani mua vielä samana iltana ja rakasti niin märkää pilluani.. nyt sitten oon raskaana, mutta että kummalle?

Miten tästä eteenpäin, onko ok? 

T. N20

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielikuvitus riitä kertomaan pidempää tarinaa. Taitavasti ja huolella kirjoitettuja tarinoita on kivempi lukea ja kuvitella mitä siinä tapahtuu. Seuraavaksi otat sen kullin käteen ja menet runkulle, älä tuhlaa palstaa tälläiselle soopalle.

Vierailija
22/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kehittyy treenatessa. Joko on naitu tai runkkailtu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin poitsu pitäisi piiskata niin kuin ennen vanhaan kun valehteli täälä kirjoituksessaan. Siis pieksää remmillä siniseksi että oppii.

Vierailija
24/26 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti

Vierailija
25/26 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi tosi juttu, ei mitään vahinkoa olisi tapahtunut. Paljon samoja geenejähän isällä ja pojalla on. 

Vierailija
26/26 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että joskus näitä luki vielä mielellään. Taso laskenut huomattavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi