Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Huomenna laivalle vähän rentoutumaan! :)

Vierailija
04.01.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia olisi, jos voisi mennä miehen kanssa joskus kahdestaan. Harmi, ettei ole mahdollista.

Vierailija
2/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä lähden Galaxylle tänään! Tarkoititko pihvipaikalla Grill Housea? Sinne olen suunnitellut meneväni syömään illalla ja aamiaiskupongit aamuksi hankittuna!

Oli hyvä ruoka!

Menimme varaamaan pöytää ja puolen tunnin päästä päästiin syömään joten minusta ihan kohtuullisessa ajassa. Siinä puolessa tunnissa

ehti käydä huitaisemassa yhden siiderin baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jonotusta satamassa lähtöselvitykseen

...jonotusta passintarkastukseen

...jonotusta laivaan

...jonotusta hovimestarille ruokapöydän varaamiseksi

...jonotusta seisovassa ruuan saamiseksi

...jonotusta baaritiskillä drinkkien saamiseksi

...jonotusta laivasta ulos

Ei helvetti, minua ei enää saisi risteilylle. Kuka puhuu pokkana rentoutumisesta - tai no, jos jonotuksesta tykkää.

Anyway, toivotan sinulle rentouttavaa (?) matkaa ! Laita mukavat kengät jalkaan....

Vierailija
4/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...jonotusta laivaan

Ei helvetti, minua ei enää saisi risteilylle. Kuka puhuu pokkana rentoutumisesta - tai no, jos jonotuksesta tykkää.

Anyway, toivotan sinulle rentouttavaa (?) matkaa ! Laita mukavat kengät jalkaan....

vaikka olimme risteilyllä marraskuussa ja laiva aivan täynnä.

En tiedä millä laivalla ap on lähdössä mutta ainakin Galaxy oli positiivinen yllätys. Tilava laiva, syömään pääsi pahemmin jonottamatta, käytiin pihvipaikassa ei seisovassa pöydässä.

Tax free-myymälässäkään ei juuri jonoja ollut.

Ao. laivalla on myös niin monta baaria ettei niissäkään mitään älytöntä tungosta ollut.

Ap:lle toivottelen mukavaa risteilyä!

Vierailija
5/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden Galaxylle tänään! Tarkoititko pihvipaikalla Grill Housea? Sinne olen suunnitellut meneväni syömään illalla ja aamiaiskupongit aamuksi hankittuna!

Vierailija
6/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...jonotusta laivaan

lähtöselvitykseen?

passintarkastukseen?

Meillä on buffet-ruokailu varattuna, joten eipä tarvitse pahemmin varailla enää laivassa. Ja joutuu sitä baarissakin jonottamaan drinkkejä saadakseen yms yms...

Ja kuule, on se melkoista rentoutumista kun pääsee ilman lapsia miehen kanssa johonkin vuorokaudeksi!

Ja kyllä, laitan korkkarit jalkaan ja pidän hauskaa! ;))

ap

7/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa matkaa :)

Vierailija
8/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Tallinkiko se nykyään on?

Olis tietty kivempaa mennä miehen kanssa kahdestaan mutta kyllä se näinkin menettelee ;-) Tosin aika paljon se on istuskelua lasten leikkihuoneessa mutta kun siellä jaksaa aikansa olla, niin lapsetkin sitten jaksavat tehdä muuta. Onneksi meidän pojat osaavat käyttäytyä ruokailutilanteissa, niin voidaan syödään rauhassa :)

Mukavaa reissua ap:lle!

Vierailija
9/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin 2 viikkoa sitten laivalla ei me jonotettu kuin lähtöselvityksessä tai mikä onkaan, josta liput haettiin. Muu m,atka meni ilman jonotuksia. Tai no joo kahvilassa taisi olla pari ihmistä jonossa ennen minua. Sunlaisen ihmisen ei sitten kannata lähteä varmaankaan kotiovea pidemmälle kun kauhistus sentään ihan tavis ruokakaupassakin joutuu peräti jonottamaan :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä