Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa pahiten yksinäisiä ovat ne, jotka elävät naapuriensa kautta. Kirjoitellaan tänne nettiin naapureiden asioita.

Vierailija
03.12.2023 |

Onneksi en ole yksinäinen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nykyisten naapureitteni kanssa tekemisissä muuten kuin ohimennen sanon joillekin hei ja tiedän, että joku tupakoi ja jollain on koira.

Vanhassa paikassa naapureitten kanssa tuli tuon tuostakin juteltua. Itse en kyllä heidän asioihinsa puuttunut, vaikka minä itse olin joidenkin juorukohde.

Vierailija
2/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ainoa joka on huomannut tuollaisen seikan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä erakompi, kun melko harvoin näen naapureita tai tiedän heidän asioitaan. Silloin kun en ollut näin paljon omissa oloissani, tiesin naapurien elämästä enemmän. En halua olla täällä ihmisten kanssa tekemisissä. Haluan muuttaa pois. En tykkää paikallisista ihmisistä ja välttelen heitä niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
4/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psykologiaa. Ihmiset ovat kiinnostavia.

Vierailija
5/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukeilla ne bsygologiset tulkinnat tuppaa vaan menemään kaukaa ohi maalista. Puhuvat ehkäpä peilin kautta itsestään ja omaisistaan.

Vierailija
6/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapuri ei ymmärrä sitä, että riittää kun pitää huolen omasta asumisestaan, omista asioistaan ja tekemisistään eikä järjestä mitään kohtauksia tai ui liiveihin henkilökohtaisuuksissa. Osalla tuntuu olevan tarve perustaa jonkinlainen kolhoosi, jossa kaikille kuuluu kaikkien asiat kalsareitten väristä suvun kolmanteen polveen asti. Onko sitten katsottu liikaa Salkkareita vai mitä, mutta tällaiset Taalasmaan Ullat ja Laitelan Ismot on todella turn-off horror naapureita.

Vierailija
7/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa esim. naapurikyylien ja roskiskyttääjien mielenmaisema. Että miten he voivat olla sellaisia ja mihin kaikkeen he pystyvätkään. Siksi olen kysellyt heistä tällä palstallakin.

Vierailija
8/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset taas vauhdissa.

Vierailija
9/9 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän naapureista jotain kun heidän kanssa jutellaan, tiedän myös kuka on tämän talon lappuliisa eli jättää heippalappuja yhtenään ja täysin turhasta. Kyllä saat mennä ja tulla ihan mihin aikaan haluat, ei auta lappuja jättää, kyllä saat puhua käytävällä vaikka klo 2 yöllä jne.