Montako joululahjaa per nuppi?
Mä ajattelin, että 5 riittäisi lapsille ja miehelle yksi.
Kommentit (7)
Lapsille tulee yleensä kolmisenkymmentä lahjaa ja vaimo ja minä saadaan yleensä parisenkymmentä lahjaa. Koirakin saa muutaman.
Alle 13v tarvitsee PALJON lahjoja. Päälahjat ja sivulahjat. Mutta jotain kestävää ja mitä toivoo. Ei pelkkää krääsää. Annettu asia kertoo kuinka paljon vanhempi välittää, vähemmän lahjoja tai huonolaatuinen antaa lapselle viestin ettei kukaan välitä. Alle 3v ei ehkä tajua vielä kunnolla tai muista. Lapset haluavat myös tekemistä, ehkä pelit ja jotain kivaa.
Olen vitttuuntunut koko jouluun.
Aina olen ollut se, jonka tehtävä on hankkia muistamiset molempien sukulaisille, kumminkaimoille ja milloin kellekin naapurille tai pilkkitutulle.
Aina saan kuulla, miten ihanaa on, kun jaksan. Meille on niin ihana tulla kyläänkin ja jokainen valittaa ja kitisee omia asioitaan.
Olo on kuin jätesangolla.
Haluaisin hotelliin nukkumaan koko jouluksi, lapset kainalossa.
No, oikeasti hommaan taas kilttinä kaikille 1-10 pakettia. Riippuen kuinka läheltä perhettä liippaa. Itse tuskin saan yhtään lahjaa. En ole saanut ennenkään.
Lapselle olen jo itse hankkinut ainakin 8. Lisäksi tulee puolisolta, isovanhemmilta ja yhdeltä-kahdelta sukulaiselta hänelle lahjoja. Muille annan maltillisemmin. Lapsi on meidän vanhempien ja lapsenlapsiensa ainokainen. Yrityksistä huolimatta toista laata ei saatu, joten lapsi saa kaikkea kahdenkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tulee yleensä kolmisenkymmentä lahjaa ja vaimo ja minä saadaan yleensä parisenkymmentä lahjaa. Koirakin saa muutaman.
Kateelliset alapeukuttaa.
Pari kolme varmaan.