16-vuotias tytär seurustelee 20-vuotiaan kanssa
En tiedä yhtään mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. Pelkään, että alkaa kontrolloimaan tyttöä, koska ei vaikuta lainkaan lapselliselta ja aluksi, kun puhuin hänelle oletin, että olisi ollut pari vuotta vanhempi. En ymmärrä miksi parikymppisenä ei ole oma ikäistä seuraa. Viettävät lähinnä aikaa poikaystävän asunnossa niin en ole nähnyt miten kohtelee tytärtäni.
Kommentit (29)
Sehän tässä on nyt ap se juttu, että kuinka lapsellinen se sun tytär on.
Minä seurustelin tuon ikäisenä itseäni 22 vuotta vanhemman miehen kanssa, hän toki aluksi valehteli olevansa nuorempi jne. mutta kuitenkin, se mies oli loppupeleissä meistä se lapsellisempi. Minä asuin yksinäni siinä iässä ja opiskelin ja hoidin asiani, ja lopulta minä kyllästyin olemaan kuin äiti teinipojalle.
Neljä vuotta voi tuntua tuossa vaiheessa isolta. Varsinkin jos elämän tilanteet erilaiset:
Toinen lukiossa, toinen opiskelee tai käy töissä?
Molemmat amiksessa,?
No kyllä aika epäilyttävältä kuulostaa, ymmärrän että 16v on kiinnostunut 20v, mut toisinpäin kyllä en. En voisi 20v naisena kuvitellakaan olevani kiinnostunut 16v pojasta, sehän on ihan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia.
Ikäerohullun vuosikausia kestävä jankkaus tästä ei ole normaalia...
Tyttäresi neitsyys on siis myyty jollekkin kakaralle. 16 vuotiaan pitäisi olla +30 v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Itsekin 24-vuotiaana nuorukaisena seurustelin 17-vuotiaan nuoren naisen kanssa.
Niin ja alapeukuttajille; meillä oli säännöllinen ja oikein vauhdikas seksielämä.
Mitä sitte?
Ei saa*ana! Tuo on perverssiä. Itse olin sentään 21v kun tapasin 16v tyttöystäväni, nykyisen vaimoni ja lasteni äidin.
-Mies 48